Культурологічний підхід до викладання зарубіжної літератури (опис дисципліни)
- Деталі
- Батьківська категорія: Навчальні дисципліни
- Створено: Середа, 31 березня 2021, 16:10
- Останнє оновлення: Середа, 31 березня 2021, 16:11
- Опубліковано: Середа, 31 березня 2021, 16:10
- Автор: Методист
- Перегляди: 88
Опис начальної дисципліни ВВ 2.2.03
«Культурологічний підхід до викладання зарубіжної літератури»
Загальні характеристики дисципліни |
Навчальне навантаження з дисципліни |
Методи навчання і форми контролю |
|
Галузь знань 01 Освіта. 02 Гуманітарні науки (шифр, назва) |
Кількість кредитів - 3 ЄКТС |
Методи навчання: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемного викладання, евристичний, дослідницький. |
|
Спеціальність 014. 02 Середня освіта; 035 Філологія (код, назва) |
Загальна кількість годин – 90 |
||
Денна |
Заочна |
||
Освітній рівень бакалавр (бакалавр/магістр) |
Лекції: |
||
18 |
6 |
||
Семінарські заняття: |
|||
Статус дисциплінивибіркова (нормативна/вибіркова) |
16 |
4 |
|
Лабораторні заняття: |
Форми поточного контролю: усний виступ (захист фрагментів уроків зарубіжної літератури), модульна контрольна робота. |
||
Рік вивчення дисципліни за навчальним планом 3 |
- |
|
|
Індивідуальна робота: |
|||
Семестр V |
|
|
|
Самостійна робота: |
|||
Тижневе навантаження (год.) - аудиторне:2 - самостійна робота: 3,2 |
56 |
80 |
Форма підсумкового контролю Екзамен (письмовий/усний) Залік (звичайний/диференційований) |
Співвідношення аудиторних годин і годин СРС: |
|||
Мова навчання – українська |
34/56 |
10/80 |
|
Передумови навчання______ |
Мета і завдання навчальної дисципліни – оволодіння студентами системи знань, умінь і навичок, необхідних для здійснення культурологічного підходу до викладання зарубіжної літератури.
Програма навчальної дисципліни. Культурологічний підхід до викладання зарубіжної літератури в школі як методологічна основа методики викладання зарубіжної літератури. Методика вивчення історико-культурних періодів та літературних напрямів у шкільному курсі "Зарубіжна література". Інтеграція мистецтв у навчанні зарубіжної літератури в школі.
Бібліографія: Клименко Ж.В. Теорія і технологія вивчення перекладних худ. творів у старших класах загальноосв. школи. К., 2006; Гладишев В.В. Теорія і практика контекстного вивчення худ. творів у шкільному курсі заруб. літ-ри. Миколаїв, 2006; Доманский В.А. Лит-ра и культура: культурологический подход к изучению словесности в школе. М., 2002; Жила С.О. Теорія і практика вивчення укр. літ-ри у взаємозв'язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосв. школи. Чернігів, 2004.
Методичне забезпечення: мультимедійні презентації лекцій, відеофрагменти уроків зарубіжної літератури, зразки планів-конспектів уроків зарубіжної літератури.
Реєстрація на навчальну дисципліну (для дисциплін за вибором)
Зауваження: студенти повинні мати базові знання з теорії та історії зарубіжної та української літератури, педагогіки, психології, історії світової художньої культури, методики викладання зарубіжної літератури.
Лектор: Мельник Анжела Олегівна, доцент, кандидат педагогічних наук
Інститут іноземної філології
Адреса: м. Київ, вул. Тургенєвська, 8/14, тел. (044) 486-47-17, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.