Орієнтовна тематика для бесіди на кандидатському екзамені
з методики викладання зарубіжної літератури
1. Методикавикладання світової літературияк наука:сутність,об’єктта предметдослідження,провідні завдання й проблеми, структура,методи наукового дослідження,взаємозв’язок з суміжниминауками.
2. Методологічні основи викладання світової літератури в школі.
3. Основні принципи вивчення світової літератури в школі.
4. Специфіка вивчення творів світової літератури.
5. Метод творчого читання у роботі вчителя-словесника.
6. Метод евристичної бесіди у роботі вчителя-словесника.
7. Дослідницький метод у роботі вчителя-словесника.
8. Репродуктивний метод у роботі вчителя-словесника.
9. Творчий характер уроку світової літератури.
10. Особливості вивчення перекладного художнього твору на уроках світової літератури.
11. Комп’ютерні технології у процесі вивчення світової літератури в школі.
12. Інтерактивні технології і шкільний процес вивчення світової літератури.
13. Використання елементів компаративістики у процесі шкільного вивчення світової літератури.
14. Читацькоцентрична парадигма вивчення світової літератури в школі.
15. Підготовка до сприйняття художнього твору як етап вивчення художнього твору.
16. Сприйняття художнього твору у школі як етап вивчення художнього твору.
17. Підготовка до аналізу художнього твору у школі як етап вивчення художнього твору.
18. Аналіз як необхідний етап вивчення літературного твору.
19. Підсумковий етап вивчення художнього твору.
20. Особливості вивчення життя і творчості письменника в середніх класах.
21. Особливості вивчення життя і творчості письменника в старших класах.
22. Шлях аналізу “услід за автором” та його реалізація на уроці літератури.
23. Пообразний шлях аналізу і його реалізація при вивченні художнього твору.
24. Проблемно-тематичний шлях аналізу та його реалізація при вивченні художнього твору.
25. Етнокультурологічний шлях аналізу художнього твору.
26. Особливості вивчення епічних творів у школі.
27. Особливості вивчення драматичних творів світової літератури.
28. Особливості вивчення ліричних творів світової літератури.
29. Особливості вивчення ліро-епічних творів світової літератури.
30. Структура сучасного уроку світової літератури.
31. Основні напрямки у роботі з розвитку мовлення учнів на заняттях з світової літератури.
32. Теорія літератури та її значення у шкільній літературній освіті.
33. Організація позакласного читання школярів.
34. Види та форми позакласної роботи учнів з світової літератури.
35. Види планування роботи вчителя світової літератури.