Актуальні проблеми...- 2019

Міністерство освіти і науки України

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет іноземної філології

Кафедра методики викладання світової літератури

Кафедра методики викладання іноземних мов

Український освітянський центр "Оріон"

 

ПРОГРАМА

Всеукраїнської науково-практичної конференції 

«Актуальні проблеми мовно-літературної освіти 

в середній та вищій школах»

НПУ імені М. П. Драгоманова

 

4-5 квітня 

КИЇВ – 2019 

Місце проведення: факультет іноземної філології, Гуманітарний корпус НПУ ім. М. П. Драгоманова, вул. Тургенєвська, 8/14, м. Київ

 

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

ЗЕРНЕЦЬКА Алла Анатоліївна, декан факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, кандидат педагогічних наук, професор

ІСАЄВА Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

КРАСУЦЬКА Ірина Володимирівна, головний редактор  УОВЦ «Оріон»

КЛИМЕНКО Жанна Валентинівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

КОРНІЄНКО Оксана Олександрівна, завідувач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор 

МІРОШНИЧЕНКО Леся Федорівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

ДАВИДЮК Людмила Володимирівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

МЕЛЬНИК Анжела Олегівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ХОЛОДНА Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ПІВНЮК Надія Олександрівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

БИЦЬКО Оксана Костянтинівна, старший викладач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (відповідальний секретар конференції)

ВІТЧЕНКО Анастасія Юхимівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов НПУ імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент (відповідальний секретар конференції)

 Мета конференції: об'єднання науковців і вчителів, які вболівають за майбутнє мовно-літературної освіти в Україні; обговорення нагальних питань викладання рідної та іноземних мов, української та зарубіжної літератур у середній та вищій школах; обмін новинками фахової літератури.

 

ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

 4 квітня

9.00 – 10.00 – реєстрація учасників конференції (хол Гуманітарного корпусу НПУ імені М. П. Драгоманова)

10.00 – 12.30 – пленарне засідання (ауд. 7-10)

12.30 – 13.00 – кава-пауза (ауд. 6-4, 6-7) 

13.30 – 14.30 – майстер-класи (ауд. 5-8, 6-3, 6-4, 6-7, 6-11, 7-10)

14.30 – 15.30 – обід

15.30 – 18.00 – секційні засідання (ауд. 5-3, 5-5, 5-8, 5-10, 6-3, 6-4, 6-7, 6-11, 7-10)

18.00 – фуршет, вільне спілкування (6-7)

5 квітня

10.00 – 12.00 – круглий стіл  (ауд. 6-4) 

12.00 – 12.30  – виступи представників фахової преси і видавництв (ауд. 6-4)

12.30 – 13.00 – кава-пауза (ауд. 6-7)

13.00 – 14.00 – підбиття підсумків роботи конференції (ауд. 6-4).

14.00 – 16.00 – пішохідна екскурсія з відвідуванням музею Лесі Українки

 

РЕГЛАМЕНТ

Доповіді на пленарному – до 15 хв.

Виступи на секціях – до 10 хв.

Запитання та обговорення – до 5 хв.

4 КВІТНЯ

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

(ауд. 7-10)

ВІТАЛЬНІ СЛОВА УЧАСНИКАМ КОНФЕРЕНЦІЇ

ЗЕРНЕЦЬКА Алла Анатоліївна, декан факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор, кандидат педагогічних наук 

ТОРБІН Григорій Мирославович, проректор із наукової роботи, професор кафедри математичного аналізу та диференціальних рівнянь Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор фізико-математичних наук, професор

КОТУСЕНКО Олена Юріївна, головний спеціаліст Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України

ІСАЄВА Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор 

НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ДОПОВІДІ

Професійне зростання вчителя: амбіції чи запити суспільства?

РУДНІЦЬКА Наталія Павлівна, учитель української мови та зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Кам’янець-Подільського закладу загальної середньої освіти № 17 Хмельницької області, учитель-методист

 

Категорії екзистенціальної філософії як інструменти інтеграційної технології літературної освіти

ТОКМАНЬ Ганна Леонідівна, професор кафедри української і світової літератури та методики навчання Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук, професор 

 

Концептуальні засади змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти: лінгводидактичний аспект

РЕДЬКО Валерій Григорович, завідувач відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор

 

Поезія «пізнього» Івана Франка як вияв відсічі кремлівському експансіонізмові

ПОГРЕБЕННИК Володимир Федорович, завідувач кафедри української літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею: ознаки інноваційності й ефективності

ГОЛУБ Ніна Борисівна, завідувач відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор

 

Про напрями вдосконалення навчальної програми «Зарубіжна література» відповідно до поточного історичного моменту

ШАЛАГІНОВ Борис Борисович, професор кафедри літературознавства Національного університету «Києво-Могилянська академія», доктор філологічних наук, професор

 

Чинники алгоритмізації навчального процесу уроку літератури

БОНДАРЕНКО Юрій Іванович, завідувач кафедри методики викладання української мови і літератури Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, доктор педагогічних наук, професор 

 

Потенціал шкільного курсу зарубіжної літератури в боротьбі проти диктатури і тоталітаризму (методичний аспект проблеми)

ІСАЄВА Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор 

 

МАЙСТЕР-КЛАСИ

БАТ, мнемотехніка, EQ та інші Zвірі, або Учительські секретики для учнів 

(ауд. 7-10)

РУДНІЦЬКА Наталія Павлівна, учитель української мови та зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Кам’янець-Подільського закладу загальної середньої освіти №17 Хмельницької області, учитель-методист

 

Міфічні істоти та де їх шукати: давній міф у шкільній програмі та художній літературі 

(ауд. 6-4)

ГОРОБЧЕНКО Ірина Вікторівна, методист Кременчуцького міського науково-методичного центру 

 

Педагогіка партнерства в дії: організація співпраці у ФБ-групі 

«Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» 

(ауд. 6-7)

СИЧ Леся Михайлівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Немирівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. М. Д. Леонтовича – гімназія»

 

Літературна дегустація «Ми – крила» 

(ауд. 6-3)

ЧОЛОВСЬКА Ольга Сильвестрівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Тернопільської області, учитель-методист

 

Використання методики редагування деформованого тексту для підвищення ефективності навчання української мови неукраїнськомовних дітей 

(ауд. 6-11)

ОПІМАХ Наталія Сергіївна, генеральний директор НВК «Святошинська гімназія», учитель української мови вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель

 

The Art of Making Еffective Presentations in English 

(ауд. 5-8)

ХОРОШ Олена Володимирівна, методист-консультант компанії «Folio Books» видавництва Express Publishing 

 

 

СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ

СЕКЦІЯ 1

Сучасні наукові концепції в системі вивчення української мови

в школах та закладах вищої освіти

(ауд. 6-11)

 

Модератори: Ніколаєнко Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент; Бондаренко Неллі Володимирівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

Ефективні методи та прийоми навчання у викладанні української мови як іноземної на прикладі досвіду Білоцерківського національного аграрного університету

БАРАН Наталія Анатоліївна, асистент кафедри славістичної філології, педагогіки та методики викладання Білоцерківського національного аграрного університету

 

Формування культурної компетентності здобувачів освіти на уроках української мови

БОНДАРЕНКО Неллі Володимирівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

Культурологічний аспект у викладанні української мови як іноземної франкомовним студентам-іноземцям

БУДУГАЙ Ольга Дмитрівна, доцент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету, кандидат філолологічних наук 

 

Особливості змісту компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту

ГОРОШКІНА Олена Миколаївна, головний науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук

 

До проблеми вивчення прийменників на філологічних спеціальностях у закладах вищої освіти

ЛЕВАКІНА Тетяна Василівна, доцент кафедри слов’янської філології Херсонського державного університету, кандидат філологічних наук

 

Особливості вивчення української мови за професійним спрямуванням у військових закладах вищої освіти

ЛОГВІНЕНКО Наталія Михайлівна, викладач кафедри військово-гуманітарних дисциплін Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

Створення умов для самореалізації учнів на уроках української мови

МАКАРОВА Наталія Михайлівна, учитель початкових класів Київської дитячої академії мистецтв

 

Коммуникативно-деятельностный подход в формировании языковой компетенции учащихся основной школы

МИХАЙЛОВСЬКА Галина Олександрівна, професор кафедри слов’янської філології Херсонського державного університету, доктор педагогічних наук, професор

 

Засоби реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови

МУНТЯН Світлана Віталіївна, доцент кафедри слов’янської філології Херсонського державного університету, кандидат педагогічних наук

 

Використання технологій інтерактивного навчання студентів-іноземців економічних спеціальностей українськомовної термінологічної лексики.

НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Засоби компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту

ПОПОВА Людмила Олександрівна, старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук

 

Формування лінгвокультурологічної компетентності на уроках словесності

ФРОЛОВА Ольга Миколаївна, учитель  російської  мови  та  літератури  ЗОШ І-ІІІ ступенів № 19 м. Миколаєва, учитель-методист

 

Творче письмо в навчанні рідної та іноземної мов

ШВЕЦЬ Ганна Дмитрівна, доцент кафедри української та російської мов як іноземних Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук, доцент

 

Подолання фонетичної інтерференції під час вивчення української мови інофонами

ШЕВЧЕНКО Мирослава Вікторівна, доцент кафедри української та російської мов як іноземних Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук, доцент

 

 

СЕКЦІЯ 2

Особливості аналізу творів української літератури в загальноосвітніх і вищих навчальних закладах

(ауд. 5-5)

 

Модератори: Токмань Ганна Леонідівна, професор кафедри української і світової літератури та методики навчання Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук, професор; Чепурко Олена Михайлівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Гуманізм творчості Івана Франка: у пошуках сенсу буття людини

БИКОВА Тетяна Валеріївна, професор кафедри української літератури Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, доктор філологічних наук, доцент

 

Формування комунікативних умінь учнів на уроках української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах

ГРЕБНИЦЬКА Наталія Михайлівна, старший викладач кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Інноваційні технології вивчення творчості Григора Тютюнника в школі

НЕЖИВИЙ Олексій Іванович, професор кафедри теорії та практики перекладу

Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, доктор філологічних наук, професор

 

Характеристика міфологічної функціональності образів-персонажів на уроках української літератури

СИДОРЕНКО Юлія Олександрівна, аспірант кафедри методики викладання української мови і літератури Ніжинського державного університету імені М. Гоголя

 

Вивчення сучасного українського фентезі для підлітків на уроках позакласного читання

СЛИЖУК Олеся Алімівна, доцент кафедри української літератури Запорізького національного університету, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Філософські концепти персоналізму та екзистенціалізму в навчанні літератури

УЛІЩЕНКО Віолетта Валентинівна, професор Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, доктор педагогічних наук

 

Вивчення творів українського постмодернізму через залучення літературного, мистецького та філософського контекстів

ХОМЕНКО Галина Вікторівна, аспірант кафедри методики викладання української мови і літератури Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, викладач Індустріально-педагогічного технікуму Конотопського інституту Сумського державного університету

 

Формування національної свідомості студентів при вивченні сучасного історичного роману (на прикладі "Чорного ворона" Василя Шкляра)

ЧЕПУРКО Олена Михайлівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Специфіка вивчення творчості Олеся Ульяненка в загальноосвітніх і вищих навчальних закладах

ШТЕЙНБУК Фелікс Маратович, професор кафедри теорії та історії світової літератури імені професора В. І. Фесенко Київського національного лінгвістичного університету, доктор філологічних наук, професор

 

 

СЕКЦІЯ 3 

Проблеми фахової підготовки вчителів літератури

в культурних реаліях України

(ауд. 6-3)

 

Модератори: Мірошниченко Леся Федорівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; Костюк Олена Миколаївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Підготовка студентів-філологів до вивчення художнього твору в Новій українській школі

БОНДАРЕНКО Лідія Григорівна, доцент кафедри української літератури Херсонського державного університету, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Специфіка застосування жанрового аналізу інонаціонального художнього твору в підготовці майбутнього вчителя зарубіжної літератури

ГРИЦАК Наталія Русланівна, докторант кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент 

 

Літературознавча підготовка майбутніх учителів-словесників в умовах реформування вищої педагогічної освіти

ГРИЧАНИК Наталія Іванівна, аспірант кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

 

Сучасна проблематизація та візуалізація змісту історико-літературних курсів (до питання про дослідницьке навчання у вищій школі)

КОСТЮК Олена Миколаївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з фактами і явищами літературного процесу

ЛІЛІК Ольга Олександрівна, доцент кафедри української мови і літератури Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, доктор педагогічних наук, доцент 

 

Проблеми фахової підготовки студентів-філологів до викладання зарубіжної літератури в школі

МІРОШНИЧЕНКО Леся Федорівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

 

Україноцентричне вивчення біографії зарубіжного письменника

ОСТРОВСЬКА Галина Олександрівна, завідувач кафедри теорії та методики навчання Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Нові ролі вчителя-філолога в парадигмі сучасної освіти

ХИМЕРА Наталія Володимирівна, методист відділу української мови і літератури, зарубіжної літератури Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

 

Реалізація принципу репрезентації літературного твору в школі та виші

ЧЕРЕДНИК Тетяна Павлівна, доцент кафедри германської філології Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, кандидат філологічних наук, доцент

 

 

СЕКЦІЯ 4

Особливості вивчення літератури в цифрову епоху

(ауд. 6-4)

 

Модератори: Клименко Жанна Валентинівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; Бицько Оксана Костянтинівна, старший викладач  кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

До проблеми вивчення ромської літератури в сучасній школі

БИЦЬКО Оксана Костянтинівна, старший викладач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Образна візуалізація в системі роботи над поетичними та прозовими текстами

БОЙТА Вікторія Володимирівна, викладач гуманітарних дисциплін приватного закладу передвищої освіти «Мистецький коледж імені Сальвадора Далі»

 

Віртуальний зошит із зарубіжної літератури як засіб організації читацької діяльності старшокласників в умовах дистанційного навчання

ГАРНА Світлана Юріївна, завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 

Технологія BYOD як складова компетентнісного навчання в умовах НУШ

ГРАНКІНА Оксана Валентинівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови та літератури Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Краматорської міської ради Донецької області

 

Аудіовізуальні документи як засіб і результат навчання (з досвіду викладання курсу "Історія зарубіжної літератури" для студентів філологічних спеціальностей)

ДЕМ’ЯНЕНКО Олена Олександрівна, асистент кафедри славістичної філології, педагогіки та методики викладання Білоцерківського національного аграрного університету, кандидат педагогічних наук

 

Візуалізація навчального матеріалу як засіб літературного розвитку учнів

КЛИМЕНКО Жанна Валентинівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

 

У майбутнє за новими відкриттями. Спроба герменевтичного аналізу оповідання Роберта Шеклі «Запах думки»

КОЗІЄВА Віталіна Вікторівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Іверської ЗОШ І-ІІІ ст. Олександрівського району Донецької області, учитель-методист

 

Засоби візуалізації навчального матеріалу

САМОНОВА Олена Ігорівна, учитель української та російської мов, української та зарубіжної літератур ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 м. Бердичева, кандидат педагогічних наук, учитель-методист

 

Чим дивувати читачів-центеніалів, або Технологічні прийоми увиразнення навчального тексту на уроці літератури

ЦІКО Ігор Григорович, старший викладач кафедри історії, суспільно-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук

 

Ментальні карти як один із засобів унаочнення навчального матеріалу під час вивчення ліричних творів

ЩЕРБАТЮК Вікторія Станіславівна, старший викладач кафедри української мови та літератури ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», методист відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 

 

СЕКЦІЯ 5

Проблеми формування читача в сучасних реаліях України

(ауд. 6-7)

 

Модератори: Ісаєва Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; Півнюк Надія Олександрівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Використання прийомів критичного мислення для виховання моральних цінностей у студентів на заняттях літератури

БАБІЙЧУК Тамара Василівна, викладач-методист комунального закладу «Бердичівський педагогічний коледж», кандидат педагогічних наук

 

Компетентнісно зорієнтоване навчання літератури в класах філологічного профілю

БАЛАХОВСЬКА Юлія Михайлівна, старший викладач кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук

 

«Могутній голос безмовних хорів…» (Поетичне втілення теми трагедії Другої світової війни у творах А. Маргул-Шпербера та З. Герберта)

ВІТКО Марина Іванівна, учитель зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 імені Героя України Березняка Є. С. Помічнянської міської ради Кіровоградської області, учитель-методист

 

Українознавчий зміст зарубіжної літератури як обов’язкового предмета Нової української школи

ВОЛИНЕЦЬ Ірина Миколаївна, викладач комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж», кандидат педагогічних наук, доцент

 

Співпраця вчителя та батьків у системі формування читацької культури учнів

ВОЛОДАРСЬКА Валентина Михайлівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Клавдіївської ЗОШ І-ІІІ ступеня імені О. Рибалка, учитель-методист

 

Застосування елементів гри під час вивчення роману Даніеля Дефо «Робінзон Крузо» (6 клас)

ЗУБАРЄВА Людмила Миколаївна, практичний психолог першої кваліфікаційної категорії середньої загальноосвітньої школи № 46 м. Києва

 

Використання ігрових форм роботи на уроці зарубіжної літератури та в позаурочний час 

КАЄНКО Олександр Васильович, учитель зарубіжної літератури Новоукраїнського НВК – гімназія «Лідер», м. Новоукраїнка Кіровоградської області, заслужений учитель України

 

Культура мовлення – запорука успіху дитини

КОТЛЯРЕНКО Світлана Василівна, завідувач кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Використання інтерактивних технологій при вивчення п’єси Генріка Ібсена «Ляльковий дім»

ОБОРСЬКА Олеся Вікторівна, учитель французької мови першої кваліфікаційної категорії спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 152 м. Києва

 

Компетентнісний рівень архетипного аналізу літературного твору

ОРИЩЕНКО Інна Миколаївна, аспірант кафедри методики викладання української мови та літератури Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя

 

Читання дітей за законами природовідповідності

ПІВНЮК Надія Олександрівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

 

СЕКЦІЯ 6

Міжпредметна взаємодія в процесі вивчення літератури

в середній та вищій школах

(ауд.7-10)

 

Модератори: Мельник Анжела Олегівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент; Холодна Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Міжпредметна взаємодія в процесі вивчення зарубіжної літератури в школі

АНТИПОВА Наталя Степанівна, учитель зарубіжної літератури та етики вищої кваліфікаційної категорії Часовоярської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 17 Бахмутської районної ради Донецької області

 

Мистецький контекст шкільних підручників української літератури для 10 класу (у рамках реалізації проекту «Мистецтво – здійснення мрій» програми «Активні громадяни» Британської Ради в Україні)

ГОГОЛЬ Наталія Валеріївна, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Поезія Ліни Костенко «Астральний зойк» як пізнавальний та соціальний навчальний мотив вивчення життя та творчого шляху Олександра Пушкіна

ДАВИДЮК Людмила Володимирівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Інноваційні технології вивчення художньої словесності рідного краю

ЗАЖАРСЬКА Ганна Петрівна, асистент кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (м. Старобільськ)

 

Християнська філософія як підґрунтя в роботі над християнськими мотивами та образами

ІВАНЮК Мар’яна Василівна, здобувач наукового ступеня кафедри світової літератури і порівняльного літературознавства Прикарпатського національного університету імені В. Стефаника

 

Теоретичні засади вивчення власних назв на уроках української літератури в старших класах

ІВАХНО Наталія Олексіївна, пошукач кафедри мовно-літературної освіти та культури української мови Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя

 

Максим Рильський – майстер перекладу (на прикладі перекладу роману у віршах О. С. Пушкіна «Євгеній Онєгін»)

МАТЮШКІНА Тетяна Павлівна, доцент кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Особливості вивчення біографії сучасних зарубіжних письменників у школі

МЕЛЬНИК Анжела Олегівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Лінгвопоетичний аналіз художнього тексту як цілісної словесно-естетичної реальності

САФАРЯН Світлана Іванівна, доцент кафедри методики мов і літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Дискурс діалогу на уроках зарубіжної літератури

ХОЛОДНА Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

 

СЕКЦІЯ 7

Інноваційні технології у викладанні іноземних мов

(ауд. 5-3)

 

Модератори: Вітченко Анастасія Юхимівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент; Романюк Вікторія Леонідівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Навчальні стратегії іншомовної підготовки студентів при вивченні курсу «Дитяча література іноземною мовою»

БЕРНАЦЬКА Олена Володимирівна, завідувач кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Використання ІКТ для формування іншомовної комунікативної компетентності

БОНЬКОВСЬКА Cільвія Георгіївна, методист базового коледжу «Білоцерківський медколедж», викладач КОР 

 

Інноваційні освітні ресурси в підготовці майбутніх учителів для роботи в Новій українській школі 

БУДНИК Олена Богданівна, професор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, доктор педагогічних наук, професор

 

Використання кейс-технології на практичних заняттях з англійської мови у ЗВО

ВІТЧЕНКО Анастасія Юхимівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Особливості впровадження інтерактивних технологій при підготовці викладача іноземної мови

ГЛАДКА Ірина Анатоліївна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова 

 

Упровадження інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови в старших класах

ДЗЮБА Юлія Віталіївна, директор спеціалізованої школи I-III ступенів № 71 м. Києва, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії

 

Використання інтерактивних авторських прийомів та вправ у формуванні навичок говоріння 

ДОННИК Олена Анатоліївна, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів № 308 м. Києва, учитель-методист

 

Developing Learner Autonomy in School Context

ЗАКОНОВА Наталія Анатоліївна, учитель англійської мови гімназії Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова 

 

Застосування інноваційних технологій у методиці викладання іноземних мов у вищих військових навчальних закладах

ЗЛАТНІКОВ Валентин Геннадійович, доцент Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх китаїстів в умовах університетської освіти 

КАЦАЛАП Анастасія Ігорівна, асистент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету

 

Застосування тестового контролю знань із граматики англійської мови з метою вдосконалення практичних навичок уживання граматичних одиниць

КОЗАЧУК Валентина Валентинівна, учитель англійської  мови вищої кваліфікаційної категорії Білоцерківського навчально-виховного об’єднання «Ліцей – Мала Академія Наук» 

 

Implementation of Innovative Methods into the Process of Professional Training of Future Foreign Language Teachers 

КОЛОДЬКО Тетяна Миколаївна, доцент кафедри методики викладання української та іноземних мов і літератур Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат педагогічних наук, доцент 

 

Врахування типів пам’яті учнів основної школи як ефективний засіб забезпечення міцності знань на уроках англійської мови

КОМОГОРОВА Марина Іванівна, доцент кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент 

 

Організація індивідуальної роботи студентів як механізм стимулювання їх мотивації оволодіння знаннями 

ЛОБАЧОВА Світлана Віталіївна, старший викладач кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету

 

Використання відеоматеріалів як ефективного засобу формування іншомовної компетентності в говорінні студентів немовних спеціальностей

ЛУК’ЯНЧУК Світлана Федорівна, доцент кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук

 

К вопросу об организации рекламных текстов в курсе лингвострановедения: принцип пандана

МЕЛЬНИК Павло Юрійович, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школі засобами побудови індивідуальних стратегій навчання

МІРОШНИЧЕНКО Оксана Василівна, старший викладач кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Формування лексичної компетентності студентів-філологів I курсу за допомогою інтерактивних технологій

РОМАНЮК Вікторія Леонідівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова 

 

Еклектика як інструмент стимулювання вивчення французької мови в аграрному ЗВО

СТОЛБЕЦЬКА Світлана Борисівна, асистент кафедри романо-германської філології Білоцерківського національного аграрного університету 

 

Особливості використання методологічної термінології в англомовному педагогічному дискурсі

ЦИМБАЛ Юлія Олександрівна, аспірант кафедри англійської філології Національно педагогічного університету імені М. П. Драгоманова 

 

 

СЕКЦІЯ 8

Особливості викладання іноземних мов у цифрову епоху

(ауд. 5-8)

 

Модератори: Александрова Лорина Галіківна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; Щаслива Наталія Святославівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Рольова гра як ефективний засіб формування комунікативної компетентності в діалогічному мовленні студентів 1 курсу мовного ЗВО 

АЛЕКСАНДРОВА Лорина Галіківна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

ГВОЗДЕЦЬКА Катерина Олександрівна, викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Формування навичок 21 сторіччя за допомогою підручника з іноземної мови зарубіжного видання в початковій школі 

БЕРЕЗЮК Юлія Валеріївна, викладач іноземної мови КВНЗ «Житомирський медичний інститут», учитель-методист

 

Мовна підготовка вчителів іноземної мови початкових класів для сучасної української школи

БОЖОК Олександра Сергіївна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук

 

Методичні дії в здійсненні процесу навчання іноземних мов з акцентом на самостійній роботі студентів

БРЕСЛАВЕЦЬ Надія Олександрівна, доцент кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Проблема перекладу назв хвороб рослин

ВЕЛИКА Катерина Ігорівна, асистент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету 

 

Особливості формування артикуляційних навичок у процесі вивчення французької мови 

ВІНІЧУК Ліна Станіславівна, професор кафедри романо-германської філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Особливості аналізу лінгвістичної інформації при виконанні студентської наукової роботи (на матеріалі дослідження групи складних іменників із суфіксом -er на позначення діяча)

ГОНЧАРОВА Тетяна Володимирівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Дидактичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі

ГОРОШКІН Ігор Олександрович, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук

 

Using the Internet for Research in Legal Case Studies

ЗАКОНОВ Сергій Петрович, викладач англійської мови Київського національного університету імені Тараса Шевченка 

 

Формування читацької та мовленнєвої компетентності студентів спеціальності «Психологія» на заняттях з іноземної мови

ІВЛЄВА Катерина Сергіївна, старший викладач кафедри інтелектуальних комп’ютерних систем Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» 

 

Сучасні методичні підходи щодо розвитку навичок читання англійською мовою

КАЧАНОВ Валерій Іванович, доцент кафедри загального мовознавства і германістики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат військових наук, доцент

ДЕРЕВ’ЯНКО Марина Миколаївна, старший викладач кафедри загального мовознавства і германістики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Сучасні методичні підходи до викладання англійської мови

КАЧАНОВ Валерій Іванович, доцент кафедри загального мовознавства і германістики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат військових наук, доцент

КОДАЛАШВІЛІ Оксана Богданівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

The TIME Concept Organization in the English Literature Discourse Texts and English Texts of the Small Form 

ЛЮЛЬКА Олександр Олександрович, викладач кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Роль ціннісних орієнтацій у формуванні особистості

МАРЧУК Володимир Васильович, доцент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету

 

Розвиток предметно-мовної компетентності студентів на заняттях німецької мови як другої іноземної 

НОСЕНКО Марія Миколаївна, асистент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету

 

Актуальні питання навчання англійської мови студентів закладів вищої освіти в умовах цифрової епохи

ПОПОВА Людмила Миколаївна, доцент кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Труднощі формування мовленнєвої компетентності студентів технічних вишів в аудіюванні та шляхи їх подолання

ПРОВОТАР Тетяна Феофілівна, викладач кафедри іноземних мов за фахом Національного авіаційного університету 

 

Integrating Bloom`s Taxonomy with Multiple Intelligences

ПУХА Зоя Дмитрівна, доцент кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Шляхи формування міжкультурної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення  німецької мови як другої іноземної 

РЄЗНІК Віта Григорівна, старший викладач кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету

 

Лінгвокогнітивні характеристики ключових концептів американської картини світу 

СУРМАЧ Ольга Ярославівна, доцент Центру інтенсивної мовної підготовки Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат філологічних наук, доцент

 

Розвиток діалогічного мовлення студентів ЗВО: аспекти та перспективи використання

ХИЖУН Ярослава Володимирівна, доцент кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

ДИШЛЕВА Світлана Миколаївна, доцент кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Актуальні питання навчання іноземних мов в умовах міжнародної академічної мобільності 

ЦВИД-ГРОМ Олена Петрівна, доцент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету, кандидат філолологічних наук

 

Полікультурне виховання учнів старших класів засобами англійської мови

ЧЕРЕДНИЧЕНКО Олег Миколайович, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів № 308 м. Києва, старший учитель

 

Використання наочності в процесі вивчення англійської мови в початковій школі за підручником Fly High

ЧЕРНЯК Віта Олексіївна, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії гімназії № 59 мені О. М. Бойченка м. Києва

 

Технологія «мовного портфоліо» як провідний засіб підвищення самооцінки 

ЩАСЛИВА Наталія Святославівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Комплексний коментар як засіб семантизації тематичної лексики в навчанні іспанської мови в старших класах середньої школи 

ЯКОВЛЕВА Тамара Вікторівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

 

СЕКЦІЯ 9

Аналіз та інтерпретація художнього твору: традиції та інновації

(ауд. 5-10)

 

Модератори: Корнієнко Оксана Олександрівна, завідувач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор; Пахарєва Тетяна Анатоліївна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук

 

Роман Стендаля «Червоне і чорне»: до проблеми сучасного прочитання твору»

АННЕНКОВА Олена Сергіївна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури НПУ імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Змістові варіанти топосу «сад» у міфології та фольклорі

АСТАХОВА Алла Андріївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Перспективи психолінгвістичного експерименту при філологічному дослідженні художнього прозового дискурсу

БЛИНОВА Ірина Анатоліївна, доцент кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Екфрасіс у поезії М. О. Львова

БОРОВСЬКА Олена Миколаївна, старший викладач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Синестезія як прояв метафоричного мислення у творах С. Кржижанівського та А. Платонова

ЄРЬОМІНА-ЧАЩІНА Маргарита Віталіївна, викладач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Лейтмотив холоду в поезії Георгія Іванова

ЗАГРЕБЕЛЬНА Наталія Костянтинівна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Вірші Рози Ауслендер про поетів як свідчення генези її творчого стилю

ІВАНЕНКО Світлана Мар’янівна, професор кафедри іноземних мов факультету природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Візуальні дослідження як новий напрям у сучасній гуманітаристиці: pro et contra

КОНДАКОВА Дар`я Юріївна, старший викладач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Гіпертекст на уроках зарубіжної літератури: методична модель вивчення 

КОНЄВА Тетяна Михайлівна, доцент кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, кандидат філологічних наук, доцент

 

Акронімічний код в оповіданні В. Набокова «Тhe Vane Sisters» («Сёстры Вэйн»)

КОРНІЄНКО Оксана Олександрівна, завідувач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Особливості інтерпретації ліричного сюжету в поезії модернізму

НІКОЛЕНКО Ольга Миколаївна, завідувач кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, доктор філологічних наук, професор

 

Специфіка аналізу драми абсурду: філософський аспект

ОРЛОВА Ольга Василівна, доцент кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, кандидат педагогічних наук

 

Усні новели Анни Ахматової у спогадах сучасників

ПАХАРЄВА Тетяна Анатоліївна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук

 

Особливості та причини розвитку англійської «нової драми» й театру ХХ сторіччя

РЕЙДА Ольга Андріївна, асистент кафедри іноземних мов Білоцерківського національного аграрного університету

 

До проблеми хронологічних меж Срібного віку

СПОДАРЕЦЬ Надія Вікторівна, професор кафедри світової літератури Одеського національного університету імені І. І. Мечнікова, доктор філологічних наук, доцент

 

Проблема національного характеру в поезії англійського романтизму: баладна епіка Вальтера Скотта

ШЕВЧЕНКО Ольга Леонідівна, старший викладач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Тайна чёрного человека в поэме Сергея Есенина «Чёрный человек»

ШТЕРЕВЕРЯ Тетяна Олексіївна, учитель зарубіжної літератури та російської мови вищої кваліфікаційної категорії Білоцерківського навчально-виховного об’єднання «Ліцей – Мала Академія Наук», учитель-методист

 

Інтертекстуальність повісті Василя Бикова «Альпійська балада»

ШУБЕРТ Ганна Миколаївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Роман про митця у західній літературі кінця ХІХ – початку ХХ ст.

ЮДІН Олександр Анатолійович, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук

 

Роль структур повсякдення в методиці викладанні світової літератури (на матеріалі історико-літературного процесу епохи бароко)

ЮФЕРЕВА Олена Володимирівна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук

 

 

5 КВІТНЯ

КРУГЛИЙ СТІЛ "КАМО ГРЯДЕШИ?" 

 (10.00 – 12.00, ауд. 6-4)

 

ОСНОВНІ ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ:

1.Чого хочуть учні й чого хочемо ми: як знайти золоту середину між бажаннями сучасних школярів і потребами українського суспільства?

2.Що, на Ваш погляд, є перспективним, а що регресивним у сучасній мовно-літературній освіті?

3.Яким чином можна вдосконалити співпрацю середньої та вищої шкіл у царині мовно-літературної освіти?

 

ВИСТУПИ ПРЕДСТАВНИКІВ ФАХОВОЇ ПРЕСИ І ВИДАВНИЦТВ

(12.00 - 12.30, ауд. 6-4)

 

КАВА-ПАУЗА

(12.30 – 13.00, ауд. 6-7)

 

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

(13.00 – 14.00 , ауд. 6-4)

 

ПІШОХІДНА ЕКСКУРСІЯ «ДОРОГА ДО ЛЕСІ»

(з відвідуванням музею Лесі Українки)

(14.00 – 16.00, маршрут: гуманітарний корпус НПУ ім. М.П. Драгоманова – вул. Саксаганського, 97)

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 197824 гостя та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!