Актуальні проблеми... - 2021

Програма конференції "Актуальні проблеми..." (2021)

Деталі

Міністерство освіти і науки України

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Факультет іноземної філології

Кафедра методики викладання світової літератури

Кафедра методики викладання іноземних мов

Український освітянський видавничий центр "Оріон"

 

 

ПРОГРАМА

ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції

 

«Актуальні проблеми

мовно-літературної освіти

в середній та вищій школах»

 

НПУ імені М. П. Драгоманова

29 квітня

 

 

КИЇВ – 2021

 

Засіб проведення: сервіс відеотелефонного зв’язку Google Meet

 

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

ЗЕРНЕЦЬКА Алла Анатоліївна, декан факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, кандидат педагогічних наук, професор

ІСАЄВА Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

КЛИМЕНКО Жанна Валентинівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

КОРНІЄНКО Оксана Олександрівна, завідувач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

ДАВИДЮК Людмила Володимирівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

КРАСУЦЬКА Ірина Володимирівна, головний редактор  Українського освітянського видавничого центру «Оріон»

МЕЛЬНИК Анжела Олегівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ПІВНЮК Надія Олександрівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ХОЛОДНА Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ЧЕПУРКО Олена Михайлівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

ВІДПОВІДАЛЬНІ СЕКРЕТАРІ КОНФЕРЕНЦІЇ

БИЦЬКО Оксана Костянтинівна, старший викладач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (моб. 096-544-96-63)

ВІТЧЕНКО Анастасія Юхимівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов НПУ імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент (моб. 067-683-73-94)

ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Початок

Формат роботи

Ідентифікатор зустрічі

08.45

Реєстрація учасників конференції

у чаті

 

https://meet.google.com/nkf-gxmy-ccr

 

09.00

Пленарне онлайн-засідання

12.00  

Перерва

12.15

Дистанційні майстер-класи:

1.      Майстер-клас Ірини Мегедь

https://meet.google.com/otp-dpmf-njn

2.      Майстер-клас Ірини Горобченко

https://meet.google.com/eyo-fhid-exj

3.      Майстер-клас Ольги Чоловської

https://meet.google.com/yoy-ekqe-usb

4.      Майстер-клас Світлани Мотижен

https://meet.google.com/woq-sgcm-jas

13.00

Обідня перерва

14.00

 

Секційні онлайн-засідання:

Секція 1. Особливості вивчення літератури в цифрову епоху

https://meet.google.com/haq-bdkx-onw

Секція 2. Історія та сучасні тенденції навчання літератури в середній та вищій школах

https://meet.google.com/wzb-zmid-qji

Секція 3. Аналіз та інтерпретація художнього твору: традиції та інновації (літературознавчі штудії)

https://meet.google.com/aap-rqpt-yrm

Секція 4. Сучасні технології аналізу художнього твору: методичний аспект проблеми

https://meet.google.com/yqh-jzgi-hpt

 

Секція 5. Інноваційні технології у викладанні мов

https://meet.google.com/atc-yaru-rvp

Секція 6. Особливості викладання мов в умовах змішаного навчання

https://meet.google.com/zkz-xaab-kku

17.00

Перерва

17.30

Підсумкове засідання:

 

-          в Google Meet

https://meet.google.com/iju-zbwv-ngz

 

У  вільний час

-          в Рadlet

 

https://padlet.com/ooisayeva/e1n9a9om59ycs0to

 

РЕГЛАМЕНТ

Доповіді на пленарному – до 12 хв.

Виступи на секціях – до 10 хв.

Запитання та обговорення – до 5 хв.

 

ПЛЕНАРНЕ ОНЛАЙН-ЗАСІДАННЯ

09.00 – 12.00

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/nkf-gxmy-ccr

МодераториІСАЄВА Олена Олександрівна,завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

ВІТАЛЬНІ СЛОВА УЧАСНИКАМ КОНФЕРЕНЦІЇ

ЗЕРНЕЦЬКА Алла Анатоліївна,декан факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, кандидат педагогічних наук, професор

ТОРБІН Григорій Мирославович, проректор із наукової роботи, професор кафедри математичного аналізу та диференціальних рівнянь Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор фізико-математичних наук, професор

ІСАЄВА Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

ПОЕТИЧНЕ ВІТАННЯ студентів І курсу факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова ПІХИ Ірини, ГАЛУЗИНСЬКОЇ Ірини, ПОДИМАН Вікторії, ГРИЩЕНКО Вікторії під керівництвом та за участі кандидата педагогічних наук, доцента кафедри методики викладання світової літератури ХОЛОДНОЇ Юлії Миколаївни

 

ДОПОВІДІ

Нове зібрання творів Лесі Українки: перспективи філологічних пошуків

ЩУКІНА Ірина Анатоліївна, завідувачка науково-дослідного відділу з вивчення життя та творчості Лесі Українки Музею видатних діячів української культури Лесі Українки, Миколи Лисенка, Панаса Саксаганського, Михайла Старицького

 

Діалог співчуття і приязні: кримськотатарські мотиви поезії Степана Руданського і Лесі Українки

ПОГРЕБЕННИК Володимир Федоровичзавідувач кафедри української літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Постколоніальний погляд на Лесю Українку та пошуки впливу на читача

КЛИМЕНКО Жанна Валентинівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

 

Шкільний аналіз ліричного твору як «прогулянка текстом» (Р. Барт)

ТОКМАНЬ Ганна Леонідівна, професор кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі, доктор педагогічних наук, кандидат філологічних наук, професор

 

Зарубіжна література як важлива складова гуманітарної освіти українців

МІРОШНИЧЕНКО Леся Федорівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

 

Зміни в нормативній базі та нові підходи до викладання зарубіжної літератури в школі

НІКОЛЕНКО Ольга Миколаївна, завідувач кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, доктор філологічних наук, професор

 

Про людський капітал, емоційний інтелект і роль  шкільної літературної освіти

ІСАЄВА Олена Олександрівна, завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор

 

Аналіз шкільних недоліків підготовки учнів до університетського вивчення літератури

ШАЛАГІНОВ Борис Борисович, професор кафедри літературознавства Національного університету «Києво-Могилянська академія», доктор філологічних наук, професор

 

Формування національної свідомості учнів на уроках зарубіжної літератури

ОСТРОВСЬКА Галина Олександрівна, завідувач кафедри теорії та методики навчання Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, доцент

 

Мовна особистість літературного героя: лексикографічне й корпусне портретування

МАТВЄЄВА Світлана Анатоліївна, професор кафедри прикладної лінгвістики, порівняльного мовознавства та перекладу Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, доцент

 

До питання універсальності жанрового аналізу різнонаціональних художніх творів

ГРИЦАК Наталія Русланівна, доцент кафедри теорії і методики української та світової літератури Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, кандидат філологічних наук, доцент

 

Агатангел Кримський – один із творців українського правопису

ЛОГВІНЕНКО Наталія Михайлівна, доцент кафедри військово-гуманітарних дисциплін Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

ДИСТАНЦІЙНІ МАЙСТЕР-КЛАСИ

12.15 – 13.00

 

«Je suis Charles  Baudelaire» – «Я/МИ Шарль Бодлер»

(з нагоди 200-річного ювілею поета)

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/otp-dpmf-njn

АвторМЕГЕДЬ Ірина Володимирівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії, педагог-організатор та методист Технічного ліцею Шевченківського району міста Києва, методист-кореспондент Київського університету імені Бориса Грінченка, учитель-методист

МодераториІСАЄВА Олена Олександрівна,завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; ДАВИДЮК Людмила Володимирівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Сучасний та ефективний урок літератури: методичні фішки щодо способів візуалізації навчального матеріалу

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/eyo-fhid-exj

Автор: ГОРОБЧЕНКО Ірина Вікторівна, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників відділу освіти Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 6 м. Горішні Плавні, учитель-методист

МодераториКЛИМЕНКО Жанна Валентинівна,професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; БИЦЬКО Оксана Костянтинівна, старший викладач  кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

 

Урок-печворк за романом Р. Бредбері

«451° за Фаренгейтом»

 

Ідентифікатор зустрічіhttps://meet.google.com/yoy-ekqe-usb

Автор:ЧОЛОВСЬКА Ольга Сильвестрівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 Тернопільської області, учитель-методист

МодераториМЕЛЬНИК Анжела Олегівна, доценткафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент; ХОЛОДНА Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Інтерактивні форми підготовки до ЗНО

з іноземної мови

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/woq-sgcm-jas

Автор: МОТИЖЕН Світлана Василівнасертифікований екзаменатор ЗНО та PTE (PearsonTestOfEnglish), тренер Академії цифрового розвитку, GoogleCertifiedEducatorlevel 1, 2, учитель-методист

МодераториБУРАНОВА Аліна Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук; ЩАСЛИВА Наталія Святославівнадоцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

СЕКЦІЙНІ ОНЛАЙН-ЗАСІДАННЯ

14.00 – 17.00

 

СЕКЦІЯ 1

ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/haq-bdkx-onw

МодераториІСАЄВА Олена Олександрівна,завідувач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; ДАВИДЮК Людмила Володимирівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

ВИСТУПИ

Інноваційні технології навчання на уроках зарубіжної літератури

БЕРЕЗОВСЬКА Уляна Олегівна, магістрантка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Мельник А. О., канд. пед. наук, доц.)

 

Використання літературної інфографіки в процесі вивчення художнього твору (5 клас)

БЛИНОВА Тетяна Сергіївна, студентка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Клименко Ж. В., д-р пед. наук, проф.)

 

Скрайбінг як засіб активізації навчальної діяльності старшокласників у процесі вивчення літератури (художньо-естетичний профіль)

БОЙТА Вікторія Володимирівна, викладач циклової комісії мистецтвознавства та гуманітарних дисциплін приватного закладу передвищої освіти «Мистецький коледж імені Сальвадора Далі», аспірантка кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Використання сервісів для опитування онлайн у процесі дистанційного вивчення української літератури

БОНДАРЕНКО Лідія Григорівнадоцент кафедри української філології та  журналістики Херсонського державного університету, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Віртуальний читацький щоденник як сучасний засіб навчання літератури

ГАРНА Світлана Юріївна, завідувач відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук

 

Інноваційні засоби візуалізації як складова мотивації учнів на уроках української мови та літератури в умовах дистанційного навчання

ГРАНКІНА Оксана Валентинівна, учитель української мови та літератури Економіко-гуманітарного ліцею № 8 імені Василя Стуса Краматорської міської ради Донецької області

 

Вікіпедія у навчанні зарубіжної літератури як тестовий майданчик роботи з інформацією та джерелами

ДАВИДЮК Людмила Володимирівна, професор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Буктрейлер на уроках зарубіжної літератури як засіб підвищення зацікавленості учнів у читанні художніх творів

ДВОРНІКОВА Анна Сергіївна, магістрантка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Ісаєва О. О., д-р пед. наук, проф.)

 

Медіаресурси культурно-освітнього призначення у контексті мовно-літературних електронних курсів як чинник розвитку критичного мислення студентів

ДЕМ’ЯНЕНКО Олена Олександрівна, асистент кафедри славістичної філології, педагогіки та методики викладання Білоцерківського національного аграрного університету, кандидат педагогічних наук

 

Дистанційне навчання як дослідницьке: актуальні проблеми трансформації історико-літературного курсу для студентів-філологів

КОСТЮК Олена Миколаївнадоцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Використання інноваційних технологій в умовах дистанційного навчання в процесі фахової підготовки студентів філологічних факультетів

КОТЛЯРЕНКО Світлана Василівна, завідувач кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Інноваційні технології в дистанційній формі навчання

МАРТИНЕЦЬ Алла Михайлівна, доцент кафедри світової літератури і порівняльного літературознавства Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Використання інфографіки на уроках зарубіжної літератури

МАТЮШКІНА Тетяна Павлівна, доцент кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Формування  ключових  компетенцій на уроках зарубіжної літератури

ОМЕЛЬЧУК Ольга Анатоліївна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії гімназії № 154 м. Києва, старший учитель

 

Тести із зарубіжної літератури, створені в Google-формі на основі підручника О. Ісаєвої, Ж. Клименко, А. Мельник (рівень стандарту, 11 клас)

СОТНІЧЕНКО Марина Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель російської мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 41 Маріупольської міської ради Донецької області», учитель-методист

 

Копірайтинг і спічрайтинг як засоби формування наскрізних умінь учнів-читачів

ЦІКО Ігор Григорович, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук

 

Фотоквест як вид візуалізації навчального матеріалу

ЩЕРБАТЮК Вікторія Станіславівна, методист відділу гуманітарної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 

СЕКЦІЯ 2

ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ В СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛАХ

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/wzb-zmid-qji

МодераториМЕЛЬНИК Анжела Олегівна, доценткафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент; ХОЛОДНА Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

ВИСТУПИ

Актуальність дослідження історії розвитку методики української літератури

БАЛАХОВСЬКА Юлія Михайлівна, старший викладач кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук.

 

Прийоми актуалізації  суб’єктного досвіду учнів на уроках зарубіжної літератури

БОЙКО Юлія Станіславівна, учитель зарубіжної літератури першої кваліфікаційної категорії та психолог Технічного ліцею Шевченківського району міста Києва

 

Роль літературного краєзнавства у процесі формування національної свідомості майбутніх учителів початкової школи

ВОЛИНЕЦЬ Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти комунального закладу Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», кандидат педагогічних наук, доцент

 

«Українська література в школі. Спроба методики» (1921) Олександра Дорошкевича як перша методика викладання української літератури

ГАВРИЛЮК Наталія Вікторівна, аспірантка кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі

 

Мистецький контекст шкільних підручників зарубіжної літератури періоду модернізації шкільної літературної освіти (1991–2016 рр.)

ГОГОЛЬ Наталія Валеріївна, докторант відділу історії та філософії освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Екокритичні аспекти вивчення української літератури у вищій школі

ГОРБОЛІС Лариса Михайлівна, професор кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, доктор філологічних наук, професор

 

Роль фахової преси у становленні методики викладання зарубіжної літератури (на прикладі часопису «Всесвітня література в школах України»)

ГРЕВЦЕВА Тамара Михайлівна, головний редактор часопису «Всесвітня література в школах України», учитель зарубіжної літератури Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ» м. Києва

 

Культурологічний підхід до викладання зарубіжної літератури в 5-7 класах

ГУСАК Марія Володимирівна, студентка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Клименко Ж. В., д-р пед. наук, проф.)

 

Методичні рекомендації до організації роботи шкільного гуртка «Казки народів Сходу»

КОПИЛОВА Оксана Вікторівна, магістрантка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Бицько О. К., ст. викл.)

 

Сутність арт-технологій як проблема в сучасній педагогічній науці

КОПИЛОВА Тетяна Анатоліївна, аспірантка кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі

 

Чи може підручник стати дороговказом для справжніх читачів: кілька запитань із досвіду сучасного підручникотворення

КРАСУЦЬКА Ірина Володимирівна, головний редактор Українського освітянського видавничого центру «Оріон»

 

Вивчення зарубіжної літератури у взаємозв’язках із образотворчим мистецтвом: проблемно-діалогічний підхід

МЕЛЬНИК Анжела Олегівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Теорія і практика контекстного вивчення художнього твору в процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови та літератури

ОВДІЙЧУК Лілія Миколаївна, докторант кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Вивчення епічних творів на уроках зарубіжної літератури в 5 класі (на прикладі повісті Е. Портер «Поліанна»)

ОЛЬХОВА Анастасія Олексіївна, студентка Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Холодна Ю. М., канд. пед. наук, доц.)

 

Монолог як методичний прийом на уроках зарубіжної літератури

ОРЛОВА Ольга Василівна, доцент кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Здобутки в царині методики навчання літератури в період кінця ХІХ – початку ХХ століття

СТЕПАНЕНКО Олена Костянтинівна, докторант кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Особливості гендерного вивчення зарубіжної літератури в школі

ХОЛОДНА Юлія Миколаївна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Реалізація виховного потенціалу курсу української літератури в педагогічному виші

ЧЕПУРКО Олена Михайлівна, доцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

СЕКЦІЯ 3

АНАЛІЗ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ (ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ ШТУДІЇ)

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/aap-rqpt-yrm

МодераториКОРНІЄНКО Оксана Олександрівна, завідувач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор; ПАХАРЄВА Тетяна Анатоліївна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

ВИСТУПИ

Особливості збірника Дж. Барнса «Лимонний стіл»

АННЕНКОВА Олена Сергіївна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Сучасне сприйняття та інтерпретація змістовних кодів античних міфів

АСТАХОВА Алла Андріївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Форми авторської присутності і художнього втілення авторської особистості в поемі «Ботаническое путешествие…» М. Львова

БОРОВСЬКА Олена Миколаївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Інтегрований предметно-мовний підхід у вивченні теоретико-літературних дисциплін студентами-іноземцями.

ЗАГРЕБЕЛЬНА Наталія Костянтинівна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Живопись эпохи Возрождения в стихах поэтов-царскосёлов Н. Гумилева и В. Комаровского

КОНДАКОВА Дар`я Юріївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Пейзаж та його художнє оформлення в драмах «Синій птах» Моріса Метерлінка і «Лісова пісня» Лесі Українки

КОНЄВА Тетяна Михайлівна, доцент кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, кандидат філологічних наук, доцент

 

Форма лекції-уроку в дистанційному навчанні літератури в закладах вищої освіти

КОРНІЄНКО Оксана Олександрівна, завідувач кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Функції наратора в оповіданні «Геній» Мо Яня

КУЗЬМЕНЧУК Ірина Василівна, викладач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка

 

Эволюция лирического героя в поэмах Н. Гумилёва

НІКІТСЬКА Катерина Ігорівна, асистент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

«Соловьиный сад» О. Блока та «У самого моря» А. Ахматової: діалог двох поем

ПАХАРЄВА Тетяна Анатоліївна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор

 

Фольклорні дослідження Агатангела Кримського

ПЕЛЕХ Олена Павлівна, заступник директора з навчально-виробничої практики, викладач дитячої літератури з основами культури та техніки мовлення Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжу імені А. Ю. Кримського Волинської обласної ради

 

Поетика козацького фентезі: роман П. Дерев’янка  «Аркан вовків»

ПИДЮРА Олександр Петрович, аспірант кафедри української літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Образ війни очима цивільних у поезії Сергія Жадана «Їй п’ятнадцять і вона торгує квітами на вокзалі»

РАТУШНЯК Олександр Михайлович, старший викладач кафедри української та зарубіжної літератури Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат педагогічних наук

 

Твір шкільної програми в ракурсі літературознавчого дослідження

ЧЕРЕДНИК Тетяна Павлівна, доцент кафедри германської філології Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, кандидат філологічних наук, доцент

 

Текстуалізація неврозів у біографічній прозі С. Процюка

ЧЕРНИШ Анна Євгеніївна, докторант кафедри української літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Особливості естетичної та філософської думки в перші два періоди німецької літератури доби романтизму та її значення для формування національної свідомості в навчальному процесі

ШЕПЕЛЬ Юрій Олександровичпрофесор кафедри перекладу та лінгвістичної підготовки іноземців Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара, доктор філологічних наук, професор, академік НАНВО України

 

Естетичний вимір проблематики бунту (на прикладі творчості Олеся Ульяненка)

ШТЕЙНБУК Фелікс Маратович, професор кафедри русистики і східноєвропейських студій Університету Коменського у Братиславі, доктор філологічних наук, професор

 

Засоби створення постмодерністського персонажа в оповіданні Т. Толстої «Соня»

ШУБЕРТ Ганна Миколаївна, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

«Роман про митця» в літературі кінця ХІХ – початку ХХ ст.

ЮДІН Олександр Анатолійович, доцент кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук

 

Антипаломницька модель тоталітарного тревелогу 1930-х рр. (на матеріалі подорожніх нарисів І. Ковтуна «Люди моря»)

ЮФЕРЕВА Олена Володимирівна, професор кафедри світової літератури та теорії літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор філологічних наук

 

СЕКЦІЯ 4

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/yqh-jzgi-hpt

МодераториКЛИМЕНКО Жанна Валентинівнапрофесор кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор; БИЦЬКО Оксана Костянтинівна, старший викладач  кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

ВИСТУПИ

Проблема внутрішньої градації шляхів аналізу літературного твору в школі

БОНДАРЕНКО Юрій Іванович, завідувач кафедри української літератури, методики її навчання та журналістики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, доктор педагогічних наук, професор

 

Використання поетичних традицій Країни Вранішнього Сонця в процесі шкільного вивчення японської класичної поезії

БИЦЬКО Оксана Костянтинівна, старший викладач кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Фентезі й горор у шкільному прочитанні: повість Ніла Ґеймана «Кораліна» та роман Ренсома Риґґза «Дім дивних дітей»

ВІТКО Марина Іванівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 імені Героя України Березняка Є. С. Помічнянської міської ради Кіровоградської області, учитель-методист

 

Шкільний аналіз та аксіологічна інтерпретація ліричного твору

ВОЖДАЄНКО Анна Вікторівна, аспірантка кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі

 

Формування ключових та предметних компетентностей на уроках літератури

ГРЕБНИЦЬКА Наталя Михайлівна, старший викладач кафедри методики викладання української мови та літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Можливості курсу «Методика викладання зарубіжної літератури» в методичній підготовці студентів-філологів до шкільного аналізу епічного твору

ГРИЧАНИК Наталія Іванівна, асистент кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, кандидат педагогічних наук

 

Міждисциплінарний підхід до аналізу художніх творів у процесі навчання магістрантів-філологів

ІЩЕНКО Олена Анатоліївнааспірантка кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, асистент кафедри журналістики та філології Сумського державного університету

 

Аналіз та інтерпретація перекладного художнього твору шляхом порівняння перекладів (на прикладі вивчення віршів Федеріко Гарсія Лорки)

КАЄНКО Олександр Васильович, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Новоукраїнського НВК «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови – гімназія «Лідер» м. Новоукраїнка Кіровоградської області, заслужений учитель України, учитель-методист

 

Аналогії, або Чергова інтерпретація образу птаха (на прикладі новели Івана  Франка «Сойчине крило» та п’єси Моріса Метерлінка «Синій птах»)

КОЗІЄВА Віталіна Вікторівна, учитель української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії Олександрівського професійного аграрного ліцею Донецької області, учитель-методист

 

Теорія А. Тойнбі «виклик» – «відгук» як літературний аналіз (на прикладі роману В. Домонтовича «Дівчина з ведмедиком»)

КОНОНЧУК Надія Володимирівна, учитель української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії Нетішинського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей», учитель-методист

 

Аналітична діяльність суб’єктів навчання у процесі роботи над ліричним твором

НЕБЕЛЕНЧУК Ірина Олександрівнастарший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, кандидат педагогічних наук

 

Літературно-педагогічний аналіз фольклорної казки як основа методики її вивчення на уроках зарубіжної літератури

ПІВНЮК Надія Олександрівнадоцент кафедри методики викладання світової літератури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Історіософічність як спроба осмислити логіку літературних творів (із досвіду підготовки учнів до ЗНО)

РУДНІЦЬКА Наталія Павлівна, учитель української мови й літератури та зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 17 Хмельницької області, учитель-методист

 

Основні підходи до формування мовної особистості учня на уроках літератури

САФАРЯН Світлана Іванівна, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Художня деталь як ключ до осмислення глибинного змісту літературного твору

СИЧ Леся Михайлівна, учитель зарубіжної літератури вищої кваліфікаційної категорії Немирівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. М. Д. Леонтовича – гімназія», методист-кореспондент Вінницької академії безперервної освіти, учитель-методист

 

Формування у підлітків поняття про національну пам’ять у процесі вивчення сучасної української літератури в гімназії

СЛИЖУК Олеся Алімівна, доцент кафедри української літератури Запорізького національного університету, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Шкільний аналіз та інтерпретація ліричного твору

ЧЕРНИШ Наталія Володимирівна, старший викладач кафедри української і зарубіжної літератури та методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі, кандидат педагогічних наук

 

СЕКЦІЯ 5

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ МОВ

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/atc-yaru-rvp

Модератори: АЛЕКСАНДРОВА Лорина Галіківна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; ВІТЧЕНКО Анастасія Юхимівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

ВИСТУПИ

Формування англомовної комунікативної компетентності в говорінні майбутніх вчителів із застосуванням технології “діалог”

АЛЕКСАНДРОВА Лорина Галіківна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Проблема осучаснення традиційних методів навчання мови й шляхи її розв’язання

БОНДАРЕНКО Неллі Володимирівна, провідний науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

Використання технології «перевернутий клас» під час вивчення української мови як іноземної в умовах дистанційного навчання

БОЙЧУК Олена Анатоліївна, доцент кафедри громадського здоров’я і гуманітарних дисциплін ДВНЗ «Ужгородський національний університет», кандидат філологічних наук

 

Блог-технології під час навчання аудіювання на заняттях німецької мови

БУРАНОВА Аліна Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Застосування проєктної технології на семінарських заняттях із «Лінгвокультурології»

ВІТЧЕНКО Анастасія Юхимівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Сучасні технології роботи з автентичними навчальними матеріалами на практичних заняттях із англійської мови

ГЛАДКА Ірина Анатоліївна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

ГОНЧАРОВА Тетяна Володимирівна,доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

РОМАНЮК Вікторія Леонідівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

DevelopingSpeakingSkillsforDiscussion-basedTasks

ЗАКОНОВ Сергій Петрович, викладач англійської мови кафедри іноземних мов Київського Національного університету імені Тараса Шевченка

 

Інформаційні технології в лінгвістиці

ЛИЧУК Марія Іванівна, завідувач кафедри романо-германських мов і перекладу Національного університету біоресурсів і природокористування України, доктор філологічних наук, професор

 

Компетентностный подход к обучению орфографии учащихся средней школы на уроках русского языка

МИХАЙЛОВСЬКА Галина Олександрівна, професор кафедри слов’янської філології та світової літератури імені проф. О. Мішукова Херсонського державного університету, доктор педагогічних наук, професор

 

Особливості навчання професійно орієнтованого аудіювання англійською мовою у ЗВО засобами інформаційно-комунікаційних технологій

НАЗАРЕНКО Олександра Євгеніївна, магістрантка кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (наук. кер. – Вітченко А. Ю., канд. пед. наук, доц.)

 

Застосування інтерактивних методів як один із способів підвищення ефективності сучасного уроку англійської мови

ПАЛАГЕЧА Наталія Василівна, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії Київської гімназії № 154, старший вчитель

 

Сучасні технології навчання мов в епоху цифровізації освіти

ТЕПЛА Оксана Миколаївна, доцент кафедри романо-германських мов і перекладу Національного університету біоресурсів і природокористування України, кандидат педагогічних наук

 

Навчання читання англійською мовою учнів початкової школи з використанням мультимедійних технологій

ШИБІКО Надія Михайлівна, учитель англійської мови Броварської гімназії імені С. І. Олійника

 

СЕКЦІЯ 6

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МОВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

 

Ідентифікатор зустрічі: https://meet.google.com/zkz-xaab-kku

Модератори: БЛИНОВА Ірина Анатоліївна, доцент кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент; ГВОЗДЕЦЬКА Катерина Олександрівна, викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

ВИСТУПИ 

Застосування творів дитячої світової літератури в іншомовній підготовці майбутнього педагога

БЕРНАЦЬКА Олена Володимирівна, завідувач кафедри іноземних мов та методики навчання Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

 

Методика порівневого лінгвістичного аналізу при інтерпретації комічного прозового тексту

БЛИНОВА Ірина Анатоліївна, доцент кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук, доцент

 

Формування лінгвістичної компетенції з української мови як іноземної на початковому етапі навчання у ЗВО в умовах дистанційного навчання

ГВОЗДЕЦЬКА Катерина Олександрівна, викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Літературна казка на уроках англійської мови в старшій школі

ЗАКОНОВА Наталія Анатоліївна, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії гімназії Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

До питання перспективності українських мовних та культурних проєктів у векторі ЄС

ЗЕЙНЕП Бейза Огузхан, дослідниця Інституту підготовки вчених Туреччини, студентка підготовчого відділення Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор філософії

 

Переваги використання сучасних НМК у вивченні англійської мови в умовах дистанційного навчання

КОЗАЧУК Валентина Валентинівна, учитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії Білоцерківського навчально-виховного об’єднання «Ліцей – Мала академія наук»

 

Використання засобів масової інформації у формуванні англомовної комунікативної компетентності студентів мовних ЗВО

КАЧАНОВ Валерій Іванович, доцент кафедри загального мовознавства і германістики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат військових наук, доцент

КОДАЛАШВІЛІ Оксана Богданівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Шляхи формування інформаційної грамотності майбутніх учителів української мови і літератури

ЛІЛІК Ольга Олександрівна, доцент кафедри української мови і літератури Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, доктор педагогічних наук, доцент

 

Аналіз метафор критичного та рекламного дискурсів як прийом удосконалення соціокультурної компетентності студентів

МЕЛЬНИК Павло Юрійович, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Гейміфікація уроку іноземної мови в основній школі як засіб підвищення ефективності навчання

НІКОЛАЄНКО Віта Валентинівна, завідувач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент

КРАВЕЦ Ангеліна Ігорівна, магістрантка кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Формування лексичної компетентності учнів в умовах дистанційного навчання

САВЧУК Юлія Володимирівна, учитель англійської мови другої кваліфікаційної категорії спеціалізованої школи № 181 імені Івана Кудрі Печерського району м. Києва

 

Використання платформи Google Class в процесі дистанційного навчання учнів 10 класу

СЕМЕНЕНКО Галина Миколаївнадоцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

САВЧУК Марина Олегівна, магістрантка кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

Автономізація в процесі навчання французької спеціалізованої мови

СТОЛБЕЦЬКА Світлана Борисівна, асистент кафедри романо-германської філології та перекладу Білоцерківського національного аграрного університету

 

Особливості викладання англійської мови в епоху цифрової економіки

ТУРІЦИНА Олена Миколаївна, асистент кафедри романо-германських мов і перекладу Національного університету біоресурсів і природокористування України

 

Мовно-літературне виховання у вищих військових навчальних закладах

ЦЕРКОВНЯК-ГОРОДЕЦЬКА Олеся Георгіївна, викладач кафедри військово-гуманітарних дисциплін Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут, кандидат філологічних наук

 

ClipThinkingvs. CriticalThinking

ЩАСЛИВА Наталія Святославівна, доцент кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, кандидат філологічних наук

 

Сутність і характеристика монологічного мовлення

ЯКОВЛЕВА Тамара Вікторівна, старший викладач кафедри методики викладання іноземних мов Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

 

ПІДСУМКОВЕ ЗАСІДАННЯ

17.30 – 18.00

Ідентифікатор зустрічі в GoogleMeet:

https://meet.google.com/iju-zbwv-ngz

 

У ВІЛЬНИЙ ЧАС

Покликання на онлайн-дошку Padlet:  https://padlet.com/ooisayeva/e1n9a9om59ycs0to

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 11 гостей та відсутні користувачі

   

Новини  

   

Vinaora Visitors Counter  

1178740
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
277
319
1875
1165306
2992
14038
1178740

Your IP: 3.210.184.142
Server Time: 2021-05-07 22:37:48
   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ