«ОСВІТА І НАУКА – 2022»

11-13 травня 2022 року в НПУ імені М.П.Драгоманова відбулася щорічна загально університетська студентська науково-практична конференція «Освіта і наука – 2022», у якій взяли участь кращі студенти, що працюють над бакалаврськими та магістерськими дипломними роботами.

Цього року (як і попереднього) конференція проводилася в онлайн-режимі. Кафедра методики викладання світової літератури модерувала діяльність двох секцій «Актуальні проблеми літературної освіти». 


Робота секцій розпочалася зі вступної промови керівників секцій та слів українського мудреця Григорія Сковороди, 300-літній ювілей якого відзначає Україна цього року.


Програми секційних засідань містили такі доповіді:

СЕКЦІЯ №1

Керівник секції: докторка пед. наук, професорка Клименко Жанна Валентинівна

Секретар секції: старша викладачка Бицько Оксана Костянтинівна

Біленька Юлія Олександрівна. Комп’ютерні технології на уроках зарубіжної літератури (на прикладі вивчення повісті-казки Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К. 

Блинова Тетяна Сергіївна.Методичні рекомендації до використання літературної інфографіки в процесі вивчення зарубіжної літератури в 6 класі.Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.


Буймистер Ярослава Русланівна. Українознавче спрямування шкільного вивчення зарубіжної літератури. Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.

Гулакова Наталія Сергіївна. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників на уроках зарубіжної літератури. Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.

 

Жуковська Катерина Леонідівна. Україноцентричний підхід до вивчення зарубіжної літератури в основній школі.Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Карпюк Христина Олексіївна. Структура сучасного інтерактивного уроку зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Квятківська Марина Русланівна.Особливості вивчення драматичних творів у курсі «Зарубіжна література». Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Коленюк Олена Сергіївна. Методичні рекомендації до вивчення науково-фантастичних творів у 6 класі (на прикладі твору Рея Бредбері «Усмішка»). Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.


Кравченко Анастасія Володимирівна. Методика вивчення епічних творів у школі (на прикладі кримськотатарської прози). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.

Крагель Каріна Володимирівна. Реалізація аксіологічного підходу до вивчення філософської казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (8 клас). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.


Нічепорук Олександра Володимирівна. Висвітлення проблеми використання елементів краєзнавства в теорії викладання зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Носенко Марія Сергіївна. Повість Ернеста Гемінґвея "Старий і море" крізь призму навчальних програм і шкільних підручників. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.

Павелко Мирослава Сергіївна. Методичні рекомендації до вивчення роману М. Зузака "Крадійка книжок". Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.


Первак Анна Вікторівна. Психолого-педагогічні основи вивчення пригодницької літератури в курсі зарубіжної літератури в школі. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Плахотя Владислава Миколаївна. Застосування ігор з використанням наочності на уроках зарубіжної літератури.Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Проскуріна Софія Михайлівна.Психолого-педагогічні засади використання комп’ютерних технологій навчання під час вивчення зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Рацин Ірина Володимирівна.Розвиток комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення новел О. Генрі (7 клас). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.

Романенко Наталія Сергіївна. Психолого-педагогічні засади реалізації методики вивчення детективних творів сучасними школярами у курсі зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

Сенатор Евеліна Анатоліївна. Методика вивчення індивідуального стилю письменника в шкільному курсі зарубіжної літератури (на прикладі повісті-казки «Крихітка Цахес» Е.Т.А. Гофмана). Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.

Сєранова Альона Володимирівна. Методика використання буктрейлера на уроках зарубіжної літератури (5-6 класи).Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.

Холод Ніна Ігорівна. Сучасні епізодичні форми організації позакласної роботи із зарубіжної літератури в старших класах. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.

СЕКЦІЯ №2

Керівник секції: кандидатка пед. наук, доцентка Мельник Анжела Олегівна

Секретар секції: кандидатка пед. наук, доцентка Давидюк Людмила Володимирівна

 

 

Бойко Катерина Олександрівна. Вивчення роману Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» на уроках зарубіжної літератури в 5-му класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Братчик Тамара Ігорівна. Вивчення епічних творів у 6-му класі (на прикладі збірки М. Гоголя «Вечори на хуторі біля Диканьки»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Гужина Олена Сергіївна. Використання інтерактивного методу «крісло відвертості» на уроках зарубіжної літератури в 5-6 класах. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.


Дідух Аліна Анатоліївна. Особливості вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури в середніх класах. Науковий керівник – кандидат філол. наук, доцент Чепурко О.М.

Желяк Аліна Андріївна. Вивчення роману Пауло Коельо «Алхімік» на уроках зарубіжної літератури в 11 класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Журавльова Юлія Володимирівна. Особливості вивчення п'єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» на уроках зарубіжної літератури у 9 класі.Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Кліщ Наталія Володимирівна. Аналіз досвіду вивчення роману Г. Лі «Вбити пересмішника» у шкільних навчальних виданнях США. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.

Кожушана Альона Леонідівна. Вивчення оповідання Ф. Кафки «Перевтілення» на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Левчук Анастасія Олександрівна. Методичні рекомендації до висвітлення еволюції Емми Боварі (за романом Г. Флобера «Пані Боварі»).Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Мартиненко Тетяна Вікторівна. Методика використання креолізованих текстів на етапі аналізу художнього твору (на прикладі повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.


Недзельська Аліна Сергіївна. Основні напрями використання музики при вивченні поезії Г. Гейне в 9-му класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.

Солоненко Аліна Вячеславівна. Особливості аналізу роману Дж. Ґріна «Провина зірок» на уроках зарубіжної літератури в 11 класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.


Стародубцева Анастасія Сергіївна. Розвиток критичного мислення учнів 7-го класу на уроках зарубіжної літератури. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Стоян Марина Миколаївна. Метод творчого читання як засіб розвитку читацької компетентності при вивченні роману М. Булгакова «Собаче серце». Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.

Ткаченко Марина Володимирівна. Методика роботи над образом-персонажем у 10-му класі (на прикладі роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.

Токарська Іванна Петрівна. Використання інтерактивних технологій в процесі вивчення казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (8 клас). Науковий керівник - кандидат педагог. наук, доцент Холодна Ю.М.

Шуригіна Олександра Олександрівна. Особливості вивчення ліро-епічних творів у 7-му класі (на прикладі балади А. Міцкевича «Світязь»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.

Ярова Вікторія Іванівна. Особливості вивчення епічних творів малої форми в 11-му класі (на прикладі оповідання Ф. Кафки «Перевтілення»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.