Наприкінці жовтня 2022 року на факультеті іноземної філології відбувся ІІ Студентський науково-методичний семінар «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ» (в межах виробничої педагогічної практики). До участі в роботі семінару долучилися як студенти, що розпочали своє науково-методичне дослідження за обраною темою бакалаврської та магістерської роботи з методики викладання зарубіжної літератури, так і інші студенти-практиканти – за результатами набутого досвіду викладання предмету під час практики.

Серед студентів, що представили перші результати вивчення теми бакалаврської роботи та експериментальної апробації окремих методичних ідей, були такі:

 

Аліна КОТКОВА (41атСО). Візуалізація навчального матеріалу в процесі вивчення повісті-казки Льюїса Керрола «Аліса в Країні Див» (5 клас). Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

Анастасія ГОРБАТЮК(47ісСО). Методика роботи з літературою фанфікшн під час вивчення зарубіжної літератури в 5-9 класах. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Анастасія КОСУХА (42занфінФ). Вивчення повісті Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» на уроках зарубіжної літератури в 5 класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Анастасія МАЗУР (42занфінФ). Проєктна діяльність учнів 8-го класу в процесі вивчення зарубіжної літератури. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Анастасія МАЗУРЕНКО (41занфінСО). Методика вивчення творчості Н.Ґеймана на уроках зарубіжної літератури в 7-му класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

 

Анастасія ПРИЩЕПА(401аннСО). Особливості вивчення епічних творів у школі на прикладі роману «Чума» А.Камю. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

 

Анна БАЗИЛЬЧУК (42занфінФ). Проблема аналізу художнього твору на уроках зарубіжної літератури в 11 класі (на прикладі вивчення повісті Е.Гемінґвея «Старий і море»). Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Анна ЛУКАШ (42занфінФ). Особливості вивчення біографії Дж.Г.Байрона на уроках зарубіжної літератури у 8 класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Валерія ГРАБОВСЬКА(45ітФ). Формування психологічної пружності особистості в процесі вивчення зарубіжної літератури (5-7 класи). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Валерія ПОГРЕБНЯК(402анфФ). Методика вивчення літературних казок зарубіжних письменників у 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Вікторія СМЯЦЬКА (41аяСО). Методика вивчення повісті Ясунарі Кавабати «Тисяча журавлів» у старшій школі. Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

Вікторія ТОКАРСЬКА (41ауСО). Вивчення епічних творів у курсі «Зарубіжна література» в 7 класі (на прикладі новели Рюноске Акутаґави «Павутинка»). Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Ю.Холодна.

 

Владислава КИЧКО (401 аннФ). Методика вивчення казкової творчості Г.К.Андерсена в 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Дарина БОДНАР (41занфінСО). Особливості вивчення літературних казок на уроках зарубіжної літератури в 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Дарія ПОТАКОВСЬКА (401аннФ). Методика вивчення казок Оскара Вайлда в 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Дар’я ЛЕВЧЕНКО (42занфінФ). Використання художніх ілюстрацій на уроках зарубіжної літератури у 8-9 класах. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Діана КОНОВАЛОВА(47ісСО). Використання хобі сучасних школярів під час вивчення зарубіжної літератури в школі на прикладі твору «Мандрівний замок Хаула» Діани Вінн Джонс. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Ілона ЄВТУШЕНКО(41акФ). Прийом візуалізації навчального матеріалу в процесі вивчення зарубіжної літератури в 5-6 класах. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Інна ЄЛЕНЕЦЬКА(41занфінСО). Методика вивчення роману Д.Ґріна «Провина зірок» на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

Катерина ВІННІКОВА (41атСО), Методика вивчення турецької літератури в старших класах закладів середньої освіти. Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

Маргарита ЯКУБОВСЬКА(41занфінСО). Учитель зарубіжної літератури як PR-менеджер читання (на прикладі вивчення роману Е.М.Ремарка «Три товариші». Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

 

Марина ШКРІБЛЯК (41занфінСО). Методика вивчення роману Й.Колфера «Артеміс Фаул» на уроках зарубіжної літератури у 8-му класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

Марина КУДІНА (41занфінСО). Методика вивчення повісті Д.Алмонда «Скелліґ» на уроках позакласного читання із зарубіжної літератури в 7-му класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

 

Маріанна БЕНДРА(46нФ). Формування громадянської компетентності учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури (5-7 класи). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Марія ЛІВІТЧУК (45ітСО).Особливості вивчення зарубіжної літератури під час війни та в післявоєнний період (на прикладі вивчення оповідання Джеймса Олдріджа «Останній дюйм»). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Марія ЧЕРВЯК (41аяСО). Методика вивчення фольклорних творів у курсі зарубіжної літератури (5-7 класи). Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

Наталія ЗАРІЦЬКА (42занфінФ). Методика використання музики при вивченні творчості Ф.Ґ.Лорки на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

 

Оксана КИСІЛЬ (41ауСО). Зарубіжна література як засіб морального виховання учнів (на матеріалі твору Ч. Дікенса «Різдвяна пісня в прозі». Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

Олександра БОЯРЧУКОВА(41акФ). Методика вивчення казок народів світу з використанням інтерактивних технологій (5 клас). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Ольга БОЙКО (401аннФ). Методика вивчення п’єси Бернарда Шоу «Пігмаліон» (9 клас)». Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Ольга ЖУРОВИЧ(41апСО). Методика виявлення антитоталітарного пафосу художнього твору на прикладі роману Р.Бредбері 451° за Фаренгейтом. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Ольга ТЕРЕНЬ(401аннСО). Методика роботи з візуалізаційними матеріалами на уроках зарубіжної літератури в 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Ольга ФЕДОРОВА(47ісСО). Виявлення національної специфіки художнього твору в процесі вивчення зарубіжної літератури в школі (на прикладі роману Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері»). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

 

Тетяна БОЙКО (46нСО). Специфіка шкільного вивчення зарубіжної літератури в цифрову епоху (6 клас). Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

 

Юлія ЛИТВИН(44фрСО). Інтерактивні технології вивчення зарубіжної літератури в школі (на прикладі трагедії Й.В.Ґете «Фауст»). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Юлія ТИМОШЕНКО (41занфінСО). Методика вивчення реалістичної прози ХІХ ст. на уроках зарубіжної літератури в 9-му класі (на прикладі повісті О. де Бальзака «Гобсек»). Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

Яна ГУЛЬЧЕНКО(47ісСО). Методика вивчення індивідуального стилю О.Вайльда в шкільному курсі зарубіжної літератури (на прикладі роману «Портрет Доріана Ґрея»). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

0

Свою методичну скарбничку, створену на основі відвіданих і проведених уроків зарубіжної літератури та позакласних заходів, представили такі студенти-практиканти:

О

 

 

 

 

Окрема секція семінару була присвячена результатам магістерських робіт студентів денного та заочного відділень магістратури, а саме:

 

Аліна ЖЕЛЯК (22зан2вМСО). Вивчення роману-антиутопії Джорджа Орвелла «1984» на уроках зарубіжної літератури в 11 класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Альона КОЖУШАНА (22зданМСО). Вивчення оповідання Ф.Кафки «Перевтілення» на уроках зарубіжної літератури в 11 класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Анастасія ОЛЬХОВА (21анМСО). Особливості вивчення творів про дітей-сиріт на уроках зарубіжної літератури у 5 класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Ю.Холодна.

 

Анастасія СТАРОДУБЦЕВА (22зауМСО). Розвиток критичного мислення учнів 7 класу на уроках зарубіжної літератури. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Анжеліка БІДА (22здаМСО). Методика розвитку мовлення учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури (6 клас). Наук. кер. – ст. викл. О.Бицько.

 

Богдана ЧАБАН (22зданМСО). Позакласне читання як засіб формування читача (на прикладі роману Е.М.Ремарка «Три товариші». Наук. кер. – канд. пед. наук, док. Ю.Холодна.

 

Вікторія КУЦЬ (22зданМСО). Методика вивчення роману Йоанни Ягелло «Кава з кардамоном» (10 клас). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Вікторія ЯРОВА (21анМСО). Вивчення епічних творів малої форми в 11 класі (на прикладі оповідання Ф.Кафки «Перевтілення»). Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

Катерина БОЙКО (22зан2вМСО). Вивчення роману Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» на уроках зарубіжної літератури в 5 класі. Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Катерина ЖУКОВСЬКА (22зауМСО). Україноцентрична парадигма вивчення зарубіжної літератури в основній школі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Марина КВЯТКІВСЬКА (21фінМСО). Особливості вивчення драматичних творів у курсі зарубіжної літератури в школі (на прикладі трагедії В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта»). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Катерина КРИЖАНОВСЬКА (2зан2вМСО). Методика вивчення науково-фантастичних оповідань Айзека Азімова (7 клас). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Наталія КЛІЩ (21анМСО).Використання педагогічної моделі «Перевернутий клас» при вивченні зарубіжної літератури у 9 класі (на прикладі роману Г.Лі «Вбити пересмішника»). Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

Наталія ПЕРВАК (22зданМСО). Методика вивчення казок збірки «Тисяча і одна ніч» у 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Катерина ПЕТРЕНКО (22зан2вМСО). Методика вивчення новелістики О.Генрі (7 клас). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Наталія РОМАНЕНКО (21анМСО). Особливості вивчення детективних оповідань А.Конан Дойла на уроках зарубіжної літератури в 7 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Наталія ХОМЕНКО (22зданМСО). Методика вивчення казки Е.Т.А.Гофмана «Лускунчик і Мишачий король» у 5 класі. Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Олена ДЕЙКУН (22зданМСО). Особливості вивчення епічних творів в основній школі (на прикладі казки-притчі А.де Сент Екзюпері «Маленький принц»). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. О.Ісаєва.

 

Олександра ШУРИГІНА (21анМСО).Вивчення ліро-епічних творів зарубіжної літератури в 7 класі (на прикладі балади А.Міцкевича «Світязь»). Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. А.Мельник.

 

Тамара БРАТЧИК (22зан2вМСО). Вивчення епічних творів у 6 класі (на прикладі збірки М.Гоголя «Вечори на хуторі біля Диканьки». Наук. кер. – канд. пед. наук, доц. Л.Давидюк.

 

Тетяна БЛИНОВА (21анМСО). Методика використання літературної інфографіки на уроках зарубіжної літератури (5-9 класи). Наук. кер. – докт. пед. наук, проф. Ж.Клименко.

 

Тетяна ЛУЩУК (22зданМСО). Методика виклристання інтерактивних технологій навчання на уроках зарубіжної літератури. Наук. кер. – канд. філ. наук, доц. О.Чепурко.

0

   

Авторизація  

   

Відвідувачі  

На сайті 206857 гостей та 3 користувачі

   

Контакти  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання. Всі права захищено!