"Освіта і наука - 2022"
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Студентські конференції
- Перегляди: 390
«ОСВІТА І НАУКА – 2022»
11-13 травня 2022 року в НПУ імені М.П.Драгоманова відбулася щорічна загально університетська студентська науково-практична конференція «Освіта і наука – 2022», у якій взяли участь кращі студенти, що працюють над бакалаврськими та магістерськими дипломними роботами.
Цього року (як і попереднього) конференція проводилася в онлайн-режимі. Кафедра методики викладання світової літератури модерувала діяльність двох секцій «Актуальні проблеми літературної освіти».
Робота секцій розпочалася зі вступної промови керівників секцій та слів українського мудреця Григорія Сковороди, 300-літній ювілей якого відзначає Україна цього року.
Програми секційних засідань містили такі доповіді:
СЕКЦІЯ №1
Керівник секції: докторка пед. наук, професорка Клименко Жанна Валентинівна
Секретар секції: старша викладачка Бицько Оксана Костянтинівна
Біленька Юлія Олександрівна. Комп’ютерні технології на уроках зарубіжної літератури (на прикладі вивчення повісті-казки Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.
Блинова Тетяна Сергіївна.Методичні рекомендації до використання літературної інфографіки в процесі вивчення зарубіжної літератури в 6 класі.Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.
Буймистер Ярослава Русланівна. Українознавче спрямування шкільного вивчення зарубіжної літератури. Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.
Гулакова Наталія Сергіївна. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників на уроках зарубіжної літератури. Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.
Жуковська Катерина Леонідівна. Україноцентричний підхід до вивчення зарубіжної літератури в основній школі.Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Карпюк Христина Олексіївна. Структура сучасного інтерактивного уроку зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Квятківська Марина Русланівна.Особливості вивчення драматичних творів у курсі «Зарубіжна література». Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Коленюк Олена Сергіївна. Методичні рекомендації до вивчення науково-фантастичних творів у 6 класі (на прикладі твору Рея Бредбері «Усмішка»). Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.
Кравченко Анастасія Володимирівна. Методика вивчення епічних творів у школі (на прикладі кримськотатарської прози). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.
Крагель Каріна Володимирівна. Реалізація аксіологічного підходу до вивчення філософської казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (8 клас). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.
Нічепорук Олександра Володимирівна. Висвітлення проблеми використання елементів краєзнавства в теорії викладання зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Носенко Марія Сергіївна. Повість Ернеста Гемінґвея "Старий і море" крізь призму навчальних програм і шкільних підручників. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.
Павелко Мирослава Сергіївна. Методичні рекомендації до вивчення роману М. Зузака "Крадійка книжок". Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.
Первак Анна Вікторівна. Психолого-педагогічні основи вивчення пригодницької літератури в курсі зарубіжної літератури в школі. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Плахотя Владислава Миколаївна. Застосування ігор з використанням наочності на уроках зарубіжної літератури.Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Проскуріна Софія Михайлівна.Психолого-педагогічні засади використання комп’ютерних технологій навчання під час вивчення зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Рацин Ірина Володимирівна.Розвиток комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення новел О. Генрі (7 клас). Науковий керівник – старший викладач Бицько О.К.
Романенко Наталія Сергіївна. Психолого-педагогічні засади реалізації методики вивчення детективних творів сучасними школярами у курсі зарубіжної літератури. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
Сенатор Евеліна Анатоліївна. Методика вивчення індивідуального стилю письменника в шкільному курсі зарубіжної літератури (на прикладі повісті-казки «Крихітка Цахес» Е.Т.А. Гофмана). Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.
Сєранова Альона Володимирівна. Методика використання буктрейлера на уроках зарубіжної літератури (5-6 класи).Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Клименко Ж.В.
Холод Ніна Ігорівна. Сучасні епізодичні форми організації позакласної роботи із зарубіжної літератури в старших класах. Науковий керівник – доктор педагог. наук, професор Ісаєва О.О.
СЕКЦІЯ №2
Керівник секції: кандидатка пед. наук, доцентка Мельник Анжела Олегівна
Секретар секції: кандидатка пед. наук, доцентка Давидюк Людмила Володимирівна
Бойко Катерина Олександрівна. Вивчення роману Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» на уроках зарубіжної літератури в 5-му класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Братчик Тамара Ігорівна. Вивчення епічних творів у 6-му класі (на прикладі збірки М. Гоголя «Вечори на хуторі біля Диканьки»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Гужина Олена Сергіївна. Використання інтерактивного методу «крісло відвертості» на уроках зарубіжної літератури в 5-6 класах. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Дідух Аліна Анатоліївна. Особливості вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури в середніх класах. Науковий керівник – кандидат філол. наук, доцент Чепурко О.М.
Желяк Аліна Андріївна. Вивчення роману Пауло Коельо «Алхімік» на уроках зарубіжної літератури в 11 класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Журавльова Юлія Володимирівна. Особливості вивчення п'єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» на уроках зарубіжної літератури у 9 класі.Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Кліщ Наталія Володимирівна. Аналіз досвіду вивчення роману Г. Лі «Вбити пересмішника» у шкільних навчальних виданнях США. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Кожушана Альона Леонідівна. Вивчення оповідання Ф. Кафки «Перевтілення» на уроках зарубіжної літератури в 11-му класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Левчук Анастасія Олександрівна. Методичні рекомендації до висвітлення еволюції Емми Боварі (за романом Г. Флобера «Пані Боварі»).Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Мартиненко Тетяна Вікторівна. Методика використання креолізованих текстів на етапі аналізу художнього твору (на прикладі повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Недзельська Аліна Сергіївна. Основні напрями використання музики при вивченні поезії Г. Гейне в 9-му класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Солоненко Аліна Вячеславівна. Особливості аналізу роману Дж. Ґріна «Провина зірок» на уроках зарубіжної літератури в 11 класі. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Стародубцева Анастасія Сергіївна. Розвиток критичного мислення учнів 7-го класу на уроках зарубіжної літератури. Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Стоян Марина Миколаївна. Метод творчого читання як засіб розвитку читацької компетентності при вивченні роману М. Булгакова «Собаче серце». Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Давидюк Л.В.
Ткаченко Марина Володимирівна. Методика роботи над образом-персонажем у 10-му класі (на прикладі роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Токарська Іванна Петрівна. Використання інтерактивних технологій в процесі вивчення казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (8 клас). Науковий керівник - кандидат педагог. наук, доцент Холодна Ю.М.
Шуригіна Олександра Олександрівна. Особливості вивчення ліро-епічних творів у 7-му класі (на прикладі балади А. Міцкевича «Світязь»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Ярова Вікторія Іванівна. Особливості вивчення епічних творів малої форми в 11-му класі (на прикладі оповідання Ф. Кафки «Перевтілення»). Науковий керівник – кандидат педагог. наук, доцент Мельник А.О.
Вітаємо з Міжнародним днем вишиванки!
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 59
Нова лекція професорки О.Ісаєвої
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Про кафедру
- Перегляди: 448
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ У ЧАС ВІЙНИ І ПОСТВІЙНИ
29 березня 2022 р. для студентів НПУ ім. Драгоманова відбулася лекція завідувачки кафедри методики викладання світової літератури, докторки пед. наук, професорки Олени Ісаєвої на тему «Особливості вивчення літератури у час віни і поствійни».
Як і чому виник замисел такої теми, пояснює сама пані Олена:
«Особливі умови, в яких опинилися всі ми, диктують зміни не тільки у нашому способі життя, але й впливають на зміни нашої професійної поведінки як педагогів. Думаю, що у багатьох з нас у ці трагічні дні виникали питання:
що ж у головах цих нелюдів, які творять такі злочини?
хто ж їх учив і чого навчав? що вони читали (якщо читали взагалі) і що ж вичитували з того?
чому гуманні ідеї російської культури/літератури, якою до цього часу цікавилися у багатьох країнах світу, зокрема зачитувалися романами Ф.Достоєвського і Л.Толстого, так би мовити, не спрацювали?
що робити далі з російською мовою і літературою, які стали тригером для українців?
чи може бути взагалі поезія, література після Маріуполя / Ірпіня / Харкова тощо, якщо перефразувати відому фразу німецького філософа Т.Адорно про варварство, створювати вірші після Освенциму?
і, нарешті, чи можна сьогодні вивчати літературу за старими конспектами, коли навіть добре знайомі твори, що не пов’язані з будь-якими військовими діями, сьогодні сприймаються інакше?
Отже, у пошуках відповідей на ці питання я вирішила розробити цю лекцію.
Якщо ж говорити про майбутнє творів російської літератури в шкільному вивченні, то, на мою думку, сьогодні ці твори треба «ставити на паузу», занадто болюче це для багатьох українців, які переживають і, на жаль, ще будуть переживати посттравматичний синдром. Особливо, якщо мова йде про школярів, тут головним принципом навчання зараз має стати загальнолюдський принцип «Не зашкодь!».
Ознайомитися з повною презентацією лекції Олени Ісаєвої на згадану вище тему можна на особистому сайті професорки за покликанням: http://www.isaieva.kiev.ua/.
Міжнародний день рідної мови / International Mother Language Day
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 223
Шановне українство!
Щиросердно вітаємо з Міжнародним днем рідної мови!
Нехай мова материнська, мова древнього українського роду береже нашу країну в ней непростий період нашого життя та повсякчас, а ми всі разом збережемо її та передамо як найбільший скарб новим поколінням! І хай буяє квітом Життя наше родинне Всеукраїнське Дерево!
Міжнародний день рідної мови. Що ми знаємо про українську. URL: https://suspilne.media/106911-miznarodnij-den-ridnoi-movi-so-mi-znaemo-pro-ridnu-ukrainsku/
21 лютого – Міжнародний день рідної мови. URL: https://armyinform.com.ua/2022/02/21/21-lyutogo-mizhnarodnyj-den-ridnoyi-movy/
Рідна мова колискова. Гурт «Соколи»: https://www.youtube.com/watch?v=YOUUA7nlobQ
18 лютого 2014 р. - початок розстрілів на Майдані
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 247
Пам'ятаємо!
Болючі. Невимовні. Пам‘ятні дні.
18 лютого почались масові вбивства режимом Януковича на Грушевського.
Ці кадри досі не мають спокою. Їх пам’ятають мільйони українців по всьому світу.
8 років назад в Києві почалось справжнє пекло, організоване тодішньою владою та Кремлем. Завдання – вибити Майдан, знищити Гідність, підкорити Україну та кинути в тенета кривавої недоімперії.
8 років важкого шляху. Ці люди, Герої Небесної Сотні, поклали початок цьому шляху. Дороги боротьби за свою країну. Тоді ніхто не знав, що це не кінець, а лише початок: далі війна, котли, окуповані території, тисячі жертв на сході, щоденна боротьба за українське тут – в Києві та містах нашої країни.
Навіть зараз сотні пропагандистів, проплачених кремлівських ЗМІ, проросійських депутатів розповідають нам про «державний переворот».
Симптоматично, що саме в ці дні Кремль знов хоче окупувати Україну: брязкає зброєю, розстрілює дитячі садки та школи, намагається знищити нашу країну.
Ми ж пам‘ятатимемо і боронитимемо нашу країну до кінця!
Слава Україні! Героям Слава!
Андрій Смолій
Джерело: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000834337338
Вебінари для вчителів
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Про кафедру
- Перегляди: 386
Підручник для Нової української школи
У лютому 2022 року відбулася низка вебінарів для вчителів України за участі докторок пед. наук, професорок кафедри методики викладання світової літератури НПУ імені М.П.Драгоманова Олени Ісаєвої та Жанни Клименко. Об’єднуючою темою вебинарів стала презентація нового підручника зарубіжної літератури для 5 класу, створеного у відповідності до Модельної програми «ШКОЛА РАДОСТІ» (автори програми: О.Ніколенко, О.Ісаєва, Ж.Клименко, Л.Мацевко-Бекерська, Л.Юлдашева, Н.Рудніцька, В.Туряниця, С.Тіхоненко, М.Вітко, Т.Джангобекова). Автори підручника наголошують: «Наша філософія: радість як рушій людини вперед, реалістичний оптимізм як засадничий принцип формування сучасного українця, спосіб протистояння інформаційним атакам агресора. Наші методичні гасла: радість читання заради радості життя, художня література як спосіб пізнання себе й навколишнього світу, предмет «Зарубіжна література» – могутній чинник формування української ідентичності учнів, просто про складне. Наше життєве гасло: плекати радість у собі, дарувати радість іншим». Електронний оригінал-макет підручника можна побачити в бібліотеці ІМЗО: https://lib.imzo.gov.ua/vibr-pdruchnikv-5-klas-2021---2022-roki/konkursniy-vdbr/1movno-lteraturna-osvtnya-galuz/4-zarubzhna-lteratura-5-klsa-zzso/zarubzhna-lteratura-pdruchnik-dlya-5-klasu-zzso/zarubzhna-lteratura-pdruchnik-dlya-5-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avt-sava-o-o-klimenko-zh-v/. Або ж на сайті видавництва: https://www.orioncentr.com.ua/news/202-5klas-nus-pidruchniki-dlya-viboru
Одним із названих вище заходів став вебінар «Про методичні "гачки" нового підручника "Зарубіжна література" 5 клас, або Чому "який підручник, таке й навчання"», що відбувся 8 лютого в онлайн-форматі під патронажем УОВЦ «Оріон». До роботи вебінару долучилися понад 2 тисячі педагогів з усіх куточків України. Переглянути запис зустрічі можна тут: https://www.youtube.com/watch?v=zQ_c8FMq65o&t=6374s.
Також рекомендуємо до перегляду відеоролик: https://www.youtube.com/watch?v=7mWI_Me-Nb0.
День Гідності та Свободи
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 171
Шановні співвітчизники!
Вітаємо вас із подвійним святом, яке відзначаємо сьогодні,
21 листопада!
Перше – День Гідності та Свободи, що нагадує нам про початок двох революцій в нашій історії: Помаранчевої (2004 р.) та Революції Гідності (2013-2014 рр.), про ідеали свободи й демократії, на захист яких вийшли мужні та гідні українці, вийшли тоді і вийдуть знову і знову, допоки в Україні існуватиме загроза втрати цих основоположних для нації цінностей.
Джерело фото: https://zikua.tv/news/2017/11/22/sogodni__trynadtsyata_richnytsya_pomaranchevoi_revolyutsii_1210589
Джерело фото: https://day.kyiv.ua/uk/article/svitovi-diskusiyi/ievromaydan-yak-narizhniy-kamin-novoyi-ukrayini
Друге свято у православному календарі отримало назву Собору святого архистратига Михай/їла та інших Небесних Сил безплотних. Тобто це свято на честь зібрання Війська Господнього на чолі з архістратигом (головнокомандувачем) Михай/їлом. Це свято нагадує про біблійні події, пов’язані зі спробою встановлення над світом влади Сатани та боротьбу й перемогу над ним архистратига Михай/їла. Невипадково на всіх зображеннях у руках архангела бачимо оголений меч і шит – символи боротьби та захисту.
Джерело фото: https://ua.igotoworld.com/ua/poi_object/2037_pamyatnik-arhangelu-mihailu.htm
А чи випадково з’єдналися ці дві дати в одну? Напевно, що ні. Адже обидва мають спільну ідею: перемога над Злом потребує єднання наших зусиль та запеклої боротьби з ним. Заради Добра! Заради Свободи! Заради Миру та Справедливості!
То ж зі святом вас, співвітчизники! Будьмо вільними й гідними наших земних і небесних захисників! Прапор Перемоги - в руках кожного з нас! Тримаймо його високо!
https://www.bbc.com/russian/international/2015/02/150216_maidan_people_memoirs
ХХІ Всеукраїнський радіодиктант національної єдності
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Про кафедру
- Перегляди: 354
Диктант, що єднає думки і серця
9 листопада – День української писемності та мови – свято тисячолітньої української культури та єднання всіх українців, а для філологічної спільноти України ще й професійне свято.
За православним календарем, воно відзначається в день вшанування пам’яті Преподобного Нестора-літописця – батька української історії та словесності.
Уже традиційно в цей день факультет іноземної філології НПУ імені М.П.Драгоманова за ініціативою кафедри методики викладання світової літератури та під патронажем адміністрації факультету збирається разом для написання чергового Всеукраїнського диктанту національної єдності.
Цьогоріч автором диктанту й читцем виступив культовий український письменник Юрій Андрухович. Диктант називався «Слідом за пам’яттю» – про улюблений парк, у якому пройшло дитинство, та його неймовірну красу за різних пір року.
За зізнанням автора, текст диктанту є початком майбутнього роману. Тож можемо вважати себе учасниками процесу його творення. :)
Таких учасників сьогодні на факультеті було чимало: викладачі різних кафедр, студенти різних курсів та форм навчання, представники деканату факультету як об’єднуюча і незламна сила.
На екрані – колишні першокурсники під час патріотичного флешмобу (куратор – ст. викл. А.А.Астахова).
На скріншоті – заст. декана ФІФ з навчальної роботи, доц. І.І.Овчиннікова.
Згадали, як долучилися до написання Всеукраїнського диктанту вперше...
...і як писали його торік.
Та навіть подумки (під запис на відео) заспівали фрагмент відомої сьогодні всій Україні пісні «Батько наш – Бандера, Україна – мати…». Тож участь у популярному флешмобі, ініційованому львівськими школярами, зараховується!
На екрані – студенти НПУ імені М.П.Драгоманова на початку Євромайдану (листопад 2013 р.)
Додав натхнення на сумлінне написання диктанту й вірш Ліни Костенко «Стоїть у ружах золота колиска…» у виконанні професорки та завідувачки кафедри методики викладання світової літератури Олени Ісаєвої.
Писали диктант у швидкому темпі, адже читець не давав байдикувати! І ось вона – мить торжества!
У ході заходу згадали шкільні роки, послухали патріотичних пісень, отримали неймовірні враження та відчули себе українцями, патріотами, борцями «за Україну, за її волю, за честь і славу, за народ». Ще раз переконалися, що Україна переможе!
Пригадуючи слова Ю.Андруховича, хочеться завершити допис такими словами: «Диктант, що єднає думки і серця! "Як добре, що він у нас був! І не просто був, а буяв, дихав, заманював!.."»
Відеозапис події можна переглянути тут: https://drive.google.com/file/d/1_yCe0veXa35EWpMJ8Rq2uVofdFnfV0Aw/view?usp=sharing
Студентський НМ семінар 2021 р.
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Студентські конференції
- Перегляди: 651
Актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в школі
22 жовтня 2021 р. на факультеті іноземної філології було проведено в онлайн-форматі студентський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми викладання зарубіжної літератури в школі». До участі в роботі заходу долучилися студенти-практиканти 4 курсу денної та вечірньої форм навчання. Модерацію заходу здійснили викладачі кафедри методики викладання світової літератури: професори Л.В.Давидюк, О.О.Ісаєва, Ж.В.Клименко, доценти А.О.Мельник, Н.О.Півнюк, Ю.М.Холодна, О.М.Чепурко, старший викладач О.К.Бицько.
У ході семінару відбувся обмін думками щодо майстер-класу вчителя-методиста гімназії № 143 міста Києва О.Ф.Невмержицької [1], уроків деяких інших учителів зарубіжної літератури, записи яких представлено на мережевих ресурсах, а також студентів-практикантів факультету іноземної філології. Присутні відзначили найкращі студентські уроки та позакласні й виховні заходи, висловили думку про актуальність інтерактивних методів у викладанні зарубіжної літератури в школі та задля розвитку критичного мислення, формування демократичного менталітету та навичок соціальної взаємодії учнів.
Основний зміст семінару становили виступи студентів за результатами науково-методичного дослідження, проведеного під час педагогічної практики в форматі підготовки бакалаврських та курсових робіт з методики викладання зарубіжної літератури, як то:
1.Антипенко Олександра В’ячеславівна (41 ап). "Використання комп’ютерних технологій на уроках зарубіжної літератури під час вивчення лірики в старших класах (на прикладі теми "Срібна доба")". Науковий керівник – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
2.Берт Валерія Валеріївна (47 іс). "Методика вивчення народної казки з використанням інтерактивних технологій (5 клас)". Науковий керівник – Клименко Ж.В., доктор пед. наук, професор.
3.Біленька Юлія Олександрівна (41 ау). "Методика застосування комп’ютерних технологій у процесі вивчення повісті Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» (5 клас)". Науковий керівник – Бицько О.К., ст. викладач.
4.Буймистер ЯрославаРусланівна (41 ап). "Вивчення творів Миколи Гоголя в українознавчому контексті (6 клас)". Науковий керівник – Бицько О.К., ст. викладач.
5.Гончаренко Анна Іванівна (43 саінв). "Реалізація принципів «піратської» системи викладання Дейва Берджеса в процесі вивчення міфів Стародавньої Греції (6 клас)". Науковий керівник – Бицько О.К., ст. викладач.
6.Гоч Софія Ігорівна (41 ат). "Вивчення соціально-філософського роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара» у 10 класі загальноосвітньої школи". Науковий керівник – Холодна Ю.М., канд. пед. наук, доцент.
7.Дзюба Анна Олександрівна (45 іт). "Особливості вивчення фантастичних творів на уроках зарубіжної літератури в 5 класі (на прикладі казок Туве Янсон про Мумі тролів)". Науковий керівник - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
8.Дідух Аліна Анатоліївна (401 анн). "Особливості вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури в середніх класах". Науковий керівник – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
9.Журавльова Юлія Володимирівна (47 іс). "Розвиток критичного мислення учнів при вивченні п'єси Г.Ібсена "Ляльковий дім" на уроках зарубіжної літератури в 9 класі". Науковий керівник –Давидюк Л.В., канд. пед. наук, професор.
10.Зень Катерина Олегівна. "Ефективність впровадження інтерактивних методів навчання на уроках зарубіжної літератури в 7 класах". Науковий керівник – Ісаєва О.О., док. пед. наук, професор.
11.Карпюк Христина Олексіївна (44 фр). "Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури в основній школі". Науковий керівник – Ісаєва О.О., док. пед. наук, професор.
12.Коваленко Ольга Андріївна (41 ак). "Особливості вивчення твору Джоан Кетлін Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь" на уроках позакласного читання із зарубіжної літератури". Науковий керівник – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
13.Ковш Ореста Олегівна (45іт). "Особливості вивчення байок Езопа та І. А. Крилова у загальноосвітній школі". Науковий керівник - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
14.Коленюк Олена Сергіївна (401анн). "Методика вивчення науково-фантастичних творів у шкільному курсі зарубіжної літератури (6 клас)". Науковий керівник – Клименко Ж.В., доктор пед. наук, професор.
15.Котик Соломія Андріївна (41 ая). "Методика використання ігрових технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури у 5 класі (на прикладі теми "Світ дитинства")". Науковий керівник – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
16.Крагель Каріна Володимирівна (4 саінв(п)). "Реалізація аксіологічного підходу до вивчення філософської казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" (8 клас)". Науковий керівник – Бицько О.К., ст. викладач.
17.Мартиненко Тетяна Вікторівна (401 ан). "Використання креолізованих текстів у процесі вивчення повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»". Науковий керівник – Мельник А.О., канд. пед. н., доцент.
18.Ничепорук Олександра Володимирівна (402 анн). "Роль краєзнавства у процесі вивчення зарубіжної літератури в основній школі (на прикладі життя та творчості Л. Керролла)". Науковий керівник – Ісаєва О.О., док. пед. наук, професор.
19.Павелко Мирослава Сергіївна (401 анн). "Методика вивчення роману Маркуса Зузака «Крадійка книжок» у класах філологічного профілю (11 клас)". Науковий керівник – Клименко Ж.В., доктор пед. наук, професор.
20.Первак Анна Вікторівна (41 ат). "Особливості вивчення творів пригодницької літератури на прикладі роману Р.Л.Стівенсона "Острів скарбів". Науковий керівник – Ісаєва О.О., док. пед. наук, професор.
21.Плахотя Владислава Миколаївна (47 іс). "Гра як розвиток творчих можливостей учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури в основній школі". Науковий керівник – Ісаєва О.О., док. пед. наук, професор.
22.Приходько Вікторія Анатоліївна (47 іс). "Вивчення драматичних творів в курсі «Зарубіжна література» на прикладі твору Бернарда Шоу «Пігмаліон»". Науковий керівник – Холодна Ю.М., канд. пед. наук, доцент.
23.Рацин Ірина Володимирівна (41 ау). "Розвиток комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення новел О. Генрі (7 клас)". Науковий керівник – Бицько О.К., ст. викладач.
24.Сєранова Альона Володимирівна (41 ат). "Методика використання буктрейлера на уроках зарубіжної літератури (5-6 класи)". Науковий керівник – Клименко Ж.В., доктор пед. наук, професор.
25.Смірнова Юлія Анатоліївна (41 ап). "Використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури при вивченні літературної казки у середніх класах". Науковий керівник – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
26.Токарська Іванна Петрівна (41 ап). "Використання інтерактивних технологій в процесі вивчення казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» у 8 класі". Науковий керівник – Холодна Ю.М., канд. пед. наук, доцент.
27.Холод Ніна Ігорівна (401 анн). "Організація позакласної роботи із зарубіжної літератури у старшій школі". Науковий керівник – Ісаєва О.О., док. пед. наук, професор.
Цікавими були й доповіді деяких інших студентів, що стали результатом осмислення практичного досвіду, отриманого під час проведення власних уроків і позакласних заходів, а також спостереження за діяльністю вчителів та інших студентів-практикантів. Особливо учасникам семінару сподобалися такі доповіді:
1.Бережна Дар'я Володимирівна (41 ап). "Мультимедійні технології у практичній діяльності вчителя зарубіжної літератури (на прикладі досвіду Л.М.Сич)". Керівник практики - Бицько О.К., ст. викл.
2.Грицько Софія Юріївна (41 ап). "Використання прийому порівняння в процесі вивчення байок у 6 класі". Керівник практики - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
2.Кулик Дарина Миколаївна (45 іт). "Методика роботи з художньою деталлю в процесі вивчення "Снігової королеви" Андерсена в 5 класі". Керівник практики - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
3.Кучерук Вікторія Сергіївна (41 ау). "Метод проєктів у практичній діяльності вчителя зарубіжної літератури О.Ф.Невмержицької". Керівник практики - Бицько О.К., ст. викладач.
4.Зур’ян Любов Євгеніївна (401 ан). Керівник практики – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
5.Лошицька Тетяна Михайлівна (401 ан). "Використання фрагментів фільму "Останній дюйм" у процесі вивчення одноіменного твору в 7 класі". Керівник практики - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
6.Лукій Ольга-Валентина Василівна (47 іс). Керівник практики – Чепурко О.М., канд. пед. наук, доцент.
7.Медведська Марія Анатоліївна (401 ан). Керівник практики – Холодна Ю.М., канд. пед. наук, доцент.
8.Мудрецька Анастасія Євгеніївна (41 ат). Керівник практики – Холодна Ю.М., канд. пед. наук, доцент.
9.Нікітенко Ксенія Ярославівна (401 ан). Керівник практики – Холодна Ю.М., канд. пед. наук, доцент.
10.Пономаренко Олександра Олександрівна (45 іт). "Методика роботи з казкою Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"у 5 класі на етапі підготовки до сприйняття". Керівник практики - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
11.Філіппова Марія Геннадіївна (41 ау). "Методика відбору міфів для вивчення на уроках зарубіжної літератури в 6 класі". Керівник практики - Півнюк Н.О., канд. пед. наук, доцент.
[1] З інформацією про майстерклас О.Ф.Невмержицькою та відеозаписом зустрічі можна ознайомитися за таким покликанням: https://metod.fif.npu.edu.ua/naukovo-metodychnyi-tsentr-movnoi-ta-literaturnoi-osvity/311-maister-klas-o-f-nevmerzhytskoi.
Зустріч із І.М.Людовик
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Про кафедру
- Перегляди: 543
Зустріч студентів із учителем-практиком
22 вересня у межах педагогічної практики відбулася зустріч студентів груп 41 ра та 41 рякін із Іриною Миколаївною Людовик, учителем російської мови й літератури та зарубіжної літератури сш № 135 м. Києва, учителем вищої категорії, учителем-методистом.
Ірина Миколаївна розказала студентам про історію і традиції школи, діяльність Київського музею імені К.Г.Паустовського, який було створено на базі закладу за ініціативи учителів, батьків та учнів школи, про те, чим сьогодні живуть сучасні вчителі та учні.
Після виступу студенти-практиканти задавали учительці свої запитання. Найбільше студентів цікавило, як ефективно організувати навчання у дистанційному форматі та як викликати інтерес до мови й літератури.